پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۴۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
وزیر آموزش و پرورش درباره پاسخ نامه خود به جهانگیری در انتقاد از تبعیض بین پرداختی معلمان و سایر کارکنان دولت گفت: این موضوع در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار گرفته است.

شعارسال:وزیر آموزش و پرورش درباره پاسخ نامه خود به جهانگیری در انتقاد از تبعیض بین پرداختی معلمان و سایر کارکنان دولت گفت: این موضوع در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار گرفته است.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره سرنوشت نامه‌ای که هفته گذشته به معاون اول رئیس جمهور با محوریت تبعیض بین پرداختی معلمان و سایر کارکنان دولت نوشته بود، اظهار داشت: در نامه‌ ارسالی به آقای جهانگیری پیشنهاد شده بود که گروهی بر روی عدالت بیشتر در حوزه پرداخت‌ها کار کنند.

وی افزود: این موضوع در کمیسیون اجتماعی دولت در دستور کار قرار گرفته است تا بررسی در حوزه حقوق‌ها انجام گیرد.

بر اساس این خبر،‌ بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد پرداخت‌های تا 6 برابر خارج از احکام کارگزینی، عامل تبعیض بین معلمان و سایر کارکنان دولت شده است و خواستار رفع تبعیض بین معلمان و سایر کارکنان دولت شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار7اردبیهشت 97، کد خبر: 681135، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
واقعا نسبت به زحمتی که معلما میکشن نسبتبه بقیه کارکنا حقوقشون ناچیزه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین