پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۸۶۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
رئیس ‌فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 تن از سران مفسد اقتصادی کشور شناسایی شده و فهرستی از اسامی آنها در اختیار سران قوا قرار گرفته است.

شعارسال:رئیس ‌فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 تن از سران مفسد اقتصادی کشور شناسایی شده و فهرستی از اسامی آنها در اختیار سران قوا قرار گرفته است.

امیر خجسته در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه قوه قضائیه به صورت علنی با مفسدان اقتصادی برخورد کند، افزود: همچنین مجلس شورای اسلامی نیز باید گلوگاه و روزنه‌های تخلفات اقتصادی را ببندد.

خجسته اضافه کرد: شش هزار و 431 خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که با رسانه‌ای شدن این موضوع برخی مطالب اینجانب را فاقد سندیت دانستند. رئیس ‌فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی عنوان کردم سند قاچاق خودرو به کشور موجود و قابل ارایه است، آمار یاد شده، تایید شد.وی اضافه کرد: با وجود حاشیه‌سازی‌ها، هم اینک فیلمی در زمینه قاچاق خودرو به داخل کشور توسط اینجانب منتشر شده است. نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه باید به معیشت مردم توجه شود، بیان کرد: 15 هزار میلیارد ریال سرمایه سرگردان در دست مردم وجود دارد. وی تاکید کرد: مردم در نحوه هزینه‌کرد این سرمایه، سرگران هستند در حالیکه اگر سه درصد این سرمایه به هر سمتی هدایت شود بحران ایجاد می‌کند.

خجسته با بیان اینکه شاهد رشد موسسات مشکل‌ساز بودیم، افزود: برای پایان دادن به تجمع سپرده‌گذاران و رفع مشکل این موسسات 200 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: همچنین به دولت اجازه داده شده است که بدهی خود به بخش خصوصی را از طریق تهاتر پرداخت کند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح با همکاری بانک‌ها، 100 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به بخش خصوصی تسویه می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت افزود: طبق اخبار موثق و مستند شماری از افرادی که اسفند 96 بازنشست شدند حدود 12 میلیارد ریال پاداش پایان خدمت دریافت کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت رجا نیوز ، تاریخ انتشار 8اردبیهشت 97، کدخبر: 286511، www.rajanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
خوبه ؛ همه این هارو باید به به سزای اعمالشون رساند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
این همه بدبختی قطعا کاره بیشتر از 31 نفره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
چرا این تعداد نفری که شناسایی شدن رو به مردم معرفی نمیکنید؟
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
خوب چرا علنا دادگاه برگذار نمیکنید تا اعتماد مردم دوباره جلب بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امیدوارم که این مساله به فراموشی سپرده نشه و پیگیری کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
اگه اینها رو معرفی نکنید و بازخورد شدید نکنید خائن به مملکتید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین