پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: سازمان بازرسی به‌طور تخصصی عهده‌دار وظیفه حساس بازرسی و رصد مؤثر سوء جریانات اداری و مالی نظارتی است.
شعار سال: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: سازمان بازرسی به‌طور تخصصی عهده‌دار وظیفه حساس بازرسی و رصد مؤثر سوء جریانات اداری و مالی نظارتی است.

 دومین جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان خراسان شمالی در سال 1397 به ریاست بازرس کل استان خراسان شمالی و با حضور رئیس‌کل دادگستری استان در محل دادسرای عمومی و انقلاب برگزار شد.

احمدرضا مهرپرور رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی و بازرس کل استان در ابتدای این نشست پس از بیان اهداف شورای دستگاه‌های نظارتی در گره‌گشایی در مسیر رشد و تعالی جامعه گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد شعار سال 1397، شورای دستگاه‌های نظارتی استان تلاش دارد تا اولویت اقدامات خود را بر حمایت از کالای ایرانی با رصد و نظارت به هنگام این مقوله در کلیه حوزه‌های مرتبط قرار دهد و آن را ازجمله اولویت‌های ثابت در فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی خود مد نظر داشته باشد.

در این جلسه همچنین رئیس کل دادگستری استان ضمن بیان اصول مهم نظارتی مطابق آیات و روایات دینی و با اشاره به جایگاه مهم سازمان بازرسی کل کشور در قانون اساسی اظهار داشت: سازمان بازرسی به‌طور تخصصی عهده‌دار وظیفه حساس بازرسی و رصد مؤثر سوء جریانات اداری و مالی در شورای دستگاه‌های نظارتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری تأکید کرد: دستگاه‌های نظارتی بایستی با نگاهی نافذ، هوشمند و مؤثر در مسیر اصلاح آسیب‌ها و کشف سوء جریانات گام بردارند که در این راستا مهم‌ترین ابزاری که می‌تواند برای جلوگیری از سوء جریانات مالی و اداری و برای سرعت بخشی به اهداف و برنامه‌های پنج‌ساله اثربخشی داشته باشد هم‌افزایی موجود در شورای دستگاه‌های نظارتی استان است.

در ادامه این نشست اعضاء شورا و کارگروه‌های تخصصی شورا به بحث و تبادل‌نظر پیرامون اقدامات انجام‌شده در سال 96 و برنامه‌ریزی برای سال 97 پرداختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970209000054 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین