پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
بنا به گزارش نیویورک تایمز 3 ماه پیش از روز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا فرستاده ولیعهدان سعودی و امارات با پسر ترامپ در برج ترامپ در منهتن نیویورک جلسه ویژه ای برگزار کرده اند.
شعارسال: روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی جنجالی که دیروز منتشر کرده پرده از ارتباطات پنهانی شاهزادگان عرب با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا برداشته است.
در حالی که هنوز پرونده نفوذ و دخالت روسیه در روند انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در دست بررسی است و یکی از احتمال‌ها در این پرونده بررسی اطلاع شخص ترامپ از روند و چگونگی این دخالت است، روزنامه نیویورک تایمز پرونده ای جدید را پیش کشیده که نشان می دهد فرستاده غیر رسمی ولیعهدان عربستان سعودی و امارات 3 ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2016 آمریکا در برج ترامپ در نیویورک با "دونالد ترامپ جونیور" پسر ارشد ترامپ دیدار داشته اند و موضوع این دیدار بررسی موضوع ارایه کمک ولیعهدان این دو کشور به کمپین انتخاباتی ترامپ بوده است.

 بنا بر گزارش نیویورک تایمز، این جلسه در ماه اوت سال 2016 یعنی 3 ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده و در آن دونالد ترامپ جونیور به همراه " جوئل زمیل" یک شهروند اسرائیلی کارشناس تاثیرگذاری بر شبکه‌های اجتماعی، "جورج نادر"  فرستاده ویژه ولیعهدان عربستان سعودی و امارات متحده عربی و " اریک پرینس" رئیس سابق شرکت امنیتی خصوصی "بلک‌واتر" شرکت داشتند.

 این جلسه به پیشنهاد "اریک پرینس" برگزار شده بود و موضوع آن بررسی چگونگی کمک به ستاد انتخاباتی ترامپ و همچنین آینده روابط با دولت او بوده است.

 در این جلسه جورج نادر پیشنهاد کمک ولیعهدان عربستان سعودی و امارات را به پسر ترامپ ارایه کرده و تاکید کرده که این دو شاهزاده بسیار مشتاق پیروزی ترامپ در انتخابات بوده و مایلند در این راه به ستاد انتخاباتی او کمک کنند.

یکی از وکلای پسر ترامپ پس از این گزارش نیویورک تایمز با تایید برگزاری چنین جلسه‌ای گفته که این جلسه برگزار شده اما به نتیجه‌ای نرسیده و پسر ترامپ با پیشنهادهای ارایه شده در آن مخالفت کرده است.

همچنین از نکات مهم دیگر این گزارش ارتباط شخص "جورج نادر" با مساله رویکرد ضد ایرانی دولت ترامپ است. نیویورک تایمز در این گزارش به طرح‌های پیشنهادی جورج نادر برای حمله به ایران و مقابله با  ایران در یمن  اشاره کرده و نیز مساله خروج ترامپ از برجام را به عنوان یکی از نقاط ابهام این پرونده دانسته است. 

" جورج نادر" در بهار سال 2017  با مقام‌های ارشد امنیتی و نظامی سعودی در این کشور دیدار کرده و طرح‌های خود را برای مقابله با ایران با محوریت ایجاد فشارها و تنگناهای اقتصادی به آنها پیشنهاد کرده است.

همچنین بنا به گزارش نیویورک تایمز پسش از مراسم تحلیف ترامپ، جورج نادر و جوئل زمیل به کاخ سفید رفته و با "جرد کوشنر" داماد ترامپ و "استیو بنن" مشاور مستعفی ترامپ دیدار و گفت و گو کرده‌اند.

همچنین بنا به گزارش نیویورک تایمز ارتباط پرابهام جورج نادر و جوئل زمیل با الیگارشی حاکم بر روسیه نیز یکی دیگر از نقاط پرابهام این پرونده است.

اریک پرینس رییس سابق و موسس شرکت امنیتی بلک واتر و ترتیب دهنده جلسه پسر ترامپ با جورج نادر فرستاده ویژه ولیعهدان عربستان و امارات

عکس رسیده به دست نیویورک تایمز از "جورج نادر" و " محمد بن سلمان" در دفتر ولیعهد سعودی

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تحلیلی عصرایران  ، تاریخ انتشار: 30ارديبهشت 1397 ، کدخبر:  610304،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
امریکایی ها و فرزند ناخلفشون در خاور میانهو اسراییل باعث نا امنی منطقه و.. شدند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین