پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۹۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: روشنایی خیابان های اصلی و فرعی بوستان یاس به طور 100 درصد عملیاتی شده است.

شعارسال: بوستان جنگلی یاس پیرو منویات مقام معظم رهبری در جمع فعالان محیط زیست، در دوره مدیریت محمدباقر قالیباف در سال 94 ظرف مدت 22 روز مورد بهره برداری قرار گرفت.

بوستان یاس ولایت در فضای 1400 هکتاری در شرق تهران افتتاح شد و سرانه فضای سبز پایتخت رشد چشمگیری پیدا کرد. استقبال بسیار زیادی از سوی شهروندان تهرانی با افتتاح این بوستان صورت پذیرفت.

اما چندی پیش تعدادی از همشهریان، با ارسال پیامی خواستار رسیدگی مسئولین شهرداری به وضعیت روشنایی بوستان یاس ولایت شدند. آنها در پیام خود آورده بودند که این بوستان در شب قابل استفاده نیست و تنها با استفاده از نور خودروها می توان از فضای داخلی بوستان استفاده کرد.

در همین باره علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری تهران پرس، در خصوص روشنایی بوستان یاس ولایت اظهار داشت: خوشبختانه در داخل بوستان یاس ولایت تماما روشنایی نصب شده است و هر زمانی که شهروندان به این مجموعه وارد می شوند، می توانند از امکانات بوستان استفاده کنند.

.وی در ادامه افزود: روشنایی خیابان های اصلی و فرعی بوستان یاس به طور 100 درصد عملیاتی شده است. همچنین با یک پیمانکار در این زمینه قراردادی منعقد شده است و تا پایان سال کل جنگل دارای روشنایی خواهد شد و دیگر مشکلی نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به این بنده مرتبا از بوستان یاس ولایت بازدید دارم خاطرنشان کرد: حدود 20 روز پیش که شهردار شب تهران بودم، از بوستان یاس ولایت بازدید کردم و مردم مشکلی بابت روشنایی بوستان نداشتند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تهران پرس، تاریخ انتشار: 20شهریور1396 ، کدخبر: 168896: www.ehranpress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین