پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۰۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به بحث اشتغال دانشجویان گفت: دانشگاه شریف رتبه نخست کشور و رتبه ۳۰۱ جهان را در شاخص استخدام‌پذیری فارغ‌التحصیلان دارد.

شعار سال: محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره پرداختن به بحث اشتغال و جلوگیری از مهاجرت فارغ‌التحصیلان برجسته عنوان کرد: طبیعتا دانشجویانی که از لحاظ علمی در وضعیت بهتری دارند همواره به دنبال کسب مدارج بالاتر در بهترین دانشگاه‌های کشور و حتی دنیا هستند از این رو رفتن آن‌ها به خارج از کشور وجود دارد.


وی ادامه داد:، اما دانشگاه شریف علاوه بر بهره‌گیری از فارغ‌التحصیلان برای جذب دانشجویان ایرانی خارج از کشور هم برنامه دارد.


رییس دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: قبل از پرداختن جدی وزارت علوم به بحث اشتغال و کارآفرینی، دانشگاه شریف این مسئله را در دستور کار خود قرار داده چرا که معتقد است ایجاد فرهنگ اشتغال‌پذیری و کارآفرینی بخشی از کار آن است، به عنوان مثال برای دانشجویان کارشناسی دوره فرعی کارآفرینی و دوره فرعی اقتصاد تدارک دیده شده است.


فتوحی با اشاره به جدیدترین رتبه این دانشگاه در نظام رتبه‌بندی
QS بیان کرد: دانشگاه صنعتی شریف در شاخص استخدام‌پذیری فارغ‌التحصیلان برای اولین بار رتبه ۳۰۱ جهان را کسب کرده و به عنوان برترین دانشگاه کشور شناخته شده است.


وی ادامه داد: درواقع دانشگاه شریف در جهت تربیت نیروی انسانی، جذب و بهره‌گیری از فارغ‌التحصیلان تاکنون به خوبی عمل کرده است و فعالیت بیش از
۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان در اطراف دانشگاه و تحصیل حداقل یک مقطع تحصیلی دو هزار هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه شریف موید این موضوع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 4 خرداد 97، کد مطلب: 686997: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
باید در کشور مسیله استخام به اسم و مدرکمنتهی نشه و به کارایی عملی هر فرد گره بخوره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین