پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۶۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
محسن جهرودی گفت: در دور جدید تحریم های آمریکا، هیچ بحثی از ممنوعیت ورود خودرو به ایران دیده نمی شود اما تجارت قطعات منفصله مشمول جریمه های این کشور می شود تا صنعت خودرو آسیب ببیند.
شعارسال: محسن جهرودی شب گذشته در ضیافت افطاری با اشاره به برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای مقابله با تحریم‌های احتمالی گفت: آنچه از بررسی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در خروج یکجانبه از برجام بر می‌آید، این است که این تحریم‌ها صنعت خودروی ایران را نشانه رفته است.

جهرودی تصریح کرد: هرچند از تحریم‌های گذشته عبور کردیم، اما با توجه به تجربه‌ای که غربی‌ها از فشار‌های سیاسی و اقتصادی وارد شده به ایران کسب کردند، پیش بینی می‌شود دور جدید تحریم‌ها سخت‌تر باشد.

مدیرعامل سایپا با اشاره به افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت گفت: از سراتو تا ساینا، برلیانس، چانگان و حتی تیبا، محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا دارای کیفیت و امکانات مورد قبولی است و ما تلاش می‌کنیم خودرویی که از نظر کیفیت توان رقابتی کمتری دارد را از رده تولید خارج کنیم.

تولید پراید امسال متوقف می‌شود

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، امسال چه تحریم بشویم و چه تحریم نباشیم، حداکثر تا پایان امسال پراید از چرخه تولید حذف می‌شود، اما تولید آن محدود به ۱۴ تا ۱۵ هزار دستگاه برای صادرات به عراق، سوریه و برخی کشور‌های مستقل هم سود (CIS) ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه منکر نقص و کاستی در صنعت خودروی کشور نیستیم، ادامه داد: با این حال اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام بخواهند با توسل به صنعت خودرو سر ملت را پایین بیاورند و ما در مجموعه سایپا قول می‌دهیم ملت ایران را در این صنعت سربلند نگه داریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  دانشجو، تاریخ انتشار: 9خرداد 1397 ، کدخبر: 688545 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
یه جور می گید که پراید متوقف بشه انگار باقی خودرو هامون عالین
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
بالاخره با این ماشین افسانه ای هم داریم خداحافظی میکنیم ؛ کاش این رو سال ها پیش متوقف میکردیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
کاش روزی برسه تا انحصار خودرو از این ها برداشته بشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
ینی میشه اون روز که دیگه پراید تو خیابونامون نباشه رو ببینیم؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین