پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد و اعلام کرد در این زمینه در حال تهیه نامه‌ای به سران قوا هستیم.

اختصاصی فارس: عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: حدود شش یا هفتماه است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل جلسه نداده است و این جای بسی تأسف دارد.

وی بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به صورت جدی دنبال شود اما در چنین شرایطی شاهدیم که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مدت‌هاست تشکیل جلسه نداده است.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال تهیه نامه‌ای خطاب به سران قوا هستند، گفت: در این نامه نسبت به عدم تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقادات جدی مطرح شده و تأکید شده است که هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: در این نامه از رئیس مجلس خواسته شده است که در جلسه سران قوا موضوع تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعیین تکلیف شود.

یوسفیان ملا مجدداً بر لزوم مبارزه با مفاسد تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی مبارزه با مفاسد اقتصادی باید یکی از دستور کارهای جدی قوا باشد اما شاهدیم که جلسات یکی از ستادهای مهم در این زمینه ما‌ه‌هاست تشکیل نشده و کسی هم پیگیر آن نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 خرداد 97، کد مطلب: 13970313000499، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
همه این هارا نباید به نظر من تقصیر دولت انداخت ؛ شاید دلیل خاصی برای عدم تشکیل آن وجود داشته است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
دولت و مجلس و قوه قضاییه باید پیگیر اینگونه مسائل باشن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین