پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۳۳۶۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
رئیس آموزش و پرورش فسا از صدور حکم معلم متخلفی خبر داد که موی ۹ دانش‌آموز را قیچی کرده بود.
شعارسال: مسلم امینی نژاد (رئیس آموزش و پرورش فسا) در خصوص حکم صادر شده برای معلمی که موی ۹ نفر از دانش‌آموزان را قیچی کرده بود، گفت: حکم معلم فسا این هفته صادر و او محکوم به تنزل یک گروه یا طبقه شغلی به مدت یک سال شد. هر فرد حقوق بگیری یک طبقه شغلی دارد که در صورت محکوم شدن یک طبقه از شغل او کم می‌شود و بر اساس آن از حقوق او نیز کسر خواهد شد.

امینی نژاد گفت:‌ تنزل یک طبقه شغلی به مدت یک سال یعنی ماهی ۶۰ هزار تومان به مدت یک سال از حقوق این معلم کسر خواهد شد. پس از آن معلم ۳۰ سال سابقه خود را تکمیل و بازنشست می‌شود. ضمن اینکه هیچ حکمی برای بازنشستگی معلم صادر نشده است.

او در خصوص رضایت والدین توضیح داد: از میان ۹ دانش‌آموزی که موی آن‌ها قیچی شده بود والدین دو نفر از آن‌ها شکایت کرده بودند که با صحبت‌های انجام شده شکایت خود را پس گرفتند و رضایت دادند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1397 ، کدخبر: 631616 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
دیگه دوره این کارا واقعا یر اومده...باید بگیرن اعدامش کنن بی فرهنگو
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
باید این اشخاص تخت درمان های روانی قرار بگیرن تا دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین