پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۱۳۴۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شورای عالی آموزش و پرورش دروس امتحانات نهایی سال دوازدهم را مشخص خواهد کرد، این موضوع را وابسته به "تعیین سهم معدل در کنکور" دانست.
شعارسال: علی زرافشان در پاسخ به اینکه با توجه به اجرایی شدن نظام 6،3،3 آیا دروسی که به صورت امتحانات نهایی در سال دوازدهم در سال آینده برگزار می‌شود مشخص شده است، گفت: پیشنهادی در این خصوص به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه شد؛ براساس آیین‌نامه آموزشی دوره متوسطه، عناوین دورسی که به صورت امتحانات نهایی برگزار می‌شود باید به تصویب این شورا برسد.

وی افزود: تعیین دروسی که به صورت امتحانات نهایی برگزار می‌شود در دو جلسه شورای عالی آموزش و پرورش بررسی شد اما با توجه به اینکه وضعیت تاثیر سابقه تحصیلی تاکنون مشخص نشده است تعیین امتحانات نهایی مسکوت باقی ماند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: حدودا 10 درس از دروس عمومی و تخصصی به صورت امتحان نهایی و مشابه وضعیت حاضر برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397 ، کدخبر: 387884 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین