پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۶۳۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با اشاره به شعار امسال سازمان محیط زیست جهانی در " شکست آلودگی‌های پلاستیک" گفت: برگزاری برنامه‌های پاکسازی هشداری نسبت به آلودگی‌های طبیعت و محیط زیست است.
شعار سال: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با اشاره به شعار امسال سازمان محیط زیست جهانی در " شکست آلودگی‌های پلاستیک" گفت: برگزاری برنامه‌های پاکسازی هشداری نسبت به آلودگی‌های طبیعت و محیط زیست است.
محمدحسین بازگیر امروز در حاشیه برنامه پاکسازی حاشیه رودخانه کن که با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران، شهروندان و علاقمندان به طبیعت برگزار شد، با بیان اینکه ورزش یک مدرسه برای تمرین زندگی است و می‌تواند سبک زندگی پرنشاط و سالم را در جامعه اشاعه دهد اظهار داشت: همین روحیه نشاط و انگیزه مردمی است که ما را به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست می‌رساند.

وی در ادامه بیان کرد: برخی گردشگرانی که به حاشیه این رودخانه می آیند دوستدار محیط زیست هستند و نه تنها آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند بلکه آن را از آلودگی‌ها نیز پاک می‌کنند، اما متأسفانه گروهی دیگر از گردشگران  بدون توجه به ملاحظات زیست محیطی همواره درصدد تخریب محیط زیست هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران سپس با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت ورزشکاران و چهره‌های شاخص و شناخته شده در گسیل جامعه به سمت توسعه پایدار و حفظ محیط زیست افزود: با توجه به وجود صخره‌ها و شیب‌های تند و محیط خشن این منطقه به لحاظ توپوگرافی، همه مردم با نشاط و انگیزه در حال جمع‌آوری زباله و پاکسازی محیط از زباله‌ها هستند و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

بازگیر با اشاره به اینکه شعار امسال روز محیط زیست در دنیا با عنوان "شکست آلودگی‌های پلاستیک" خاطرنشان کرد: آلودگی پلاستیک تمام دنیا را فراگرفته است، از این رو برگزاری این‌گونه برنامه‌های زیست محیطی هشداری نسبت به آلودگی‌های طبیعت و محیط زیست است که امیدوارم  همه ما این موضوعات را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1 تیر 1397، کدخبر: 1757599 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
دیگه طبیعتی نمونده که ادم توش بره و ردپایی از اشغال توش نباشه و فرهنگ سازی تنها راه بهبود این قضیست
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
همه این معض های ریز و درشت را میتوان به راحتی تبدیل به فرصت فرهنگی کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین