پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴
معاون وزیر صنعت گفت:این دستور رئیس جمهور بود که اعلام شود،چه کسانی چه مقدار کالا با ارزرسمی وارد کشور کرده‌اند.

شعار سال: سیدمحمود نواب رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دستور رئیس جمهور است که اعلام شود، چه کسانی چه مقدار کالا با ارز رسمی وارد کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته وزارت ارتباطات فهرست شرکت‌های واردکننده که با ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند را اعلام کرد، گفت: بنا داریم در تعامل با بانک مرکزی، فهرست کلیه واردکنندگان اعم از گوشی و تجهیزات که با ارز ۴۲۰۰ وارد کشور شده را در سایت ۱۲۴ قرار دهیم و مردم هم از آن مطلع شوند.

وی گفت: به زودی فهرست تمامی کالاهایی که با ارز ۳۸۰۰ یا ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند، اعلام می‌شود. به همه واردکنندگان اعلام کرده‌ایم که با خوداظهاری قیمت کالا را برمبنای ضوابط عمومی قیمت‌گذاری کنند و در سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت فهرست این کالاها را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: از این طرف هم از بانک مرکزی خواسته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان لیست کالاهای وارداتی با ارز رسمی را به ما اعلام کند و بانک مرکزی هم قول داده تا رمز عبور را به ما بدهد و ما به صورت ‌آنلاین به این اطلاعات دست یابیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار 4 تیر 97، کدمطلب:868466، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین