پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۷۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
نماینده مردم تهران تاکید کرد: فکر می‌کنم بحث داخلی ما خیلی مهمتر از بحث‌های خارجی است و با اتحاد و همدلی هیچ طرفی زورش به ایران نخواهد رسید.

شعار سال: فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران درباره دیدار نمایندگان مجلس با زنان درویش زندانی گفت: ما نامه این موضوع را نوشته و ارسال کرده‌ایم که بازدید صورت بگیرد، اما هنوز جوابی نداده‌اند. پیگیر هستیم و فکر می‌کنم نتیجه بدهد.

وی افزود: همانطور که ما درخواست بازدید از زندان اوین را داشتیم که حتی خانم‌ها هم بند مردان را دیدند مطمئنا به خانم‌ها برای این بازدید اجازه خواهند داد.

نماینده تهران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس هم گفت: این جلسه درباره گزارش جهانگیری درخصوص وضعیت اقتصادی کشور بود، اما نتیجه‌گیری جلسات غیرعلنی این است که تا زمانی که همه ما به اتفاق نظر و همدلی نرسیم هیچ مشکلی حل نخواهد شد و من فکر می‌کنم بحث داخلی ما خیلی مهمتر از بحث‌های خارجی است و اگر گفت‌وگوی ملی، اتحاد و همدلی به وجود بیاید هیچ طرفی زورش به ایران نخواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 4 تیر 97، کدمطلب:۶۵۷۵۷۹۸، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Greece
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا هرکسی الان بخواد گام مثبتی در زمینه اتحاد ملت ایران بر داره لطف بزرگی به تاریخ ایران میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
مگه اینکه این نماینده ها یکم به فکر زنان باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین