پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۸۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هر گاه متجاوزین در جبهه های جنگ با ناکامی روبرو می شوند با تشدید حملات هوایی دست به انتقام کور علیه زنان و کودکان بی گناه یمنی می‌زنند.
شعارسال: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله هواپیماهای عربستان سعودی اماراتی به مراسم عروسی در استان صعده یمن را که منجر به کشته و مجروح شدن دهها نفر از شهروندان بی گناه یمنی از جمله زنان و کودکان شد را به شدت محکوم کرد.

وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این اقدام خشونت بار و غیر انسانی افزود: متجاوزان با جنایت جدیدشان برگی دیگر به پرونده جنایات جنگی خود افزودند. در این جنگ چند ساله علیه مردم یمن به خوبی روشن شده است که هر گاه متجاوزین در جبهه های جنگ با ناکامی روبرو می‌شوند با تشدید حملات هوایی دست به انتقام کور علیه زنان و کودکان بی‌گناه یمنی می‌زنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 13 تیر 1397 ، کدخبر: 3970413039 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
چرا کور؟
چرا فقط زنان و کوکان؟
لطفا احساسی صحبت نکنید جناب قاسمی عزیز
منطقی تر حرف بزنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
نمیدانم سعودی ها با این میزان از یاغی بودن چرا خود را مسلمان میدانند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ن.ف83
خدا هرچی سعودی جماعت است را لعنت  بکند خدا شرشون رو از این زمین خاکی برداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین