پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
استاندار گیلان از تعریف 17 روستای بدون بیکار با اشتغالزایی هزار و 125 نفر در استان خبر داد و افزود : برای تحقق این مهم 22 میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی گردیده که امیدواریم حمایت های لازم از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا صورت پذیرد .

شعار سال: دکتر مصطفی سالاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که با حضور عیسی منصوری معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در شهریور ماه سال جاری در منطقه آزاد انزلی خبر داد و تصریح کرد : تهیه کتابچه ای از فرصت های گردشگری استان جهت ارائه در این همایش ضروری است .

وی خواستار حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه جامع توسعه گردشگری استان در قالب تخصیص 370 میلیارد تومان از محل اعتبارات متمرکز در بخش روستایی و عشایری برای اجرای طرح ها ی گردشگری استان شد .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به امضای تفاهم نامه ای به ارزش 50 میلیارد تومان برای استاندارد سازی و نصب تابلوها و علایم جاده ای استان اظهار داشت : تحقق این مهم نقش بسزایی در افزایش ایمنی ، کاهش ترافیک و دسترسی آسان و سریع مسافران به مقاصد خود ایفاء خواهد کرد .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در اجرای طرح جامع گردشگری، اثرات اجتماعی و زیست محیطی آن بسیار برای ما حائز اهمیت است تصریح کرد : باید ضمن فراهم کردن رفاهیت بهتر برای گردشگران در جهت بهبود معیشت و رونق اشتغال در استان تلاش کنیم .

دکتر سالاری از انتخاب مشاور برای مطالعه طرح جامع گردشگری استان خبر داد و افزود : این انتخاب در راستای تجمیع مطالعات گذشته و توسعه بخش گردشگری انجام پذیرفته است .

وی با اشاره به تعریف 32 محور گردشگری در استان ، از معرفی چهار هزار و 600 نقطه از سوی بخشداران و شورای روستاها برای اجرای محورهای گردشگری خبر داد و افزود : مشاور جامع ، ضمن ارزیابی جانمایی های صورت گرفته از سوی بخشداران و شوراها، مکان مناسب برای اجرای محورهای گردشگری استان را نهایی خواهد کرد .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به طرح گردشگری البرز مرکزی در استان و در نظر گرفته شدن مناطق سیاهکل ، دیلمان و رستم آباد به عنوان مسیر گردشگری ، این طرح را با اهداف گردشگری تعریف شده در استان هم راستا دانست و افزود : در اجرای طرح ها باید اثرات اجتماعی و زیست محیطی آن لحاظ گردد .

دکتر سالاری بر ضرورت تسریع در اجرای طرح های بوم گردی استان تاکید کرد و افزود : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان صاحب کار باید به صورت جدی تر در حوزه اجرای این طرح ها ورود کرده و کم کاری ها را گزارش دهد .

وی عدم انحراف تسهیلات اعطایی و هزینه کم ایجاد اشتغال را از جمله مزیت های اجرای طرح های بوم گردی برشمرد و خاطر نشان کرد : احداث واحد های بوم گردی و سازه های گردشگری ضمن ایجاد رونق و آبادانی ، اقدامی ماندگار در روستاها به شمار می رود .

دکتر سالاری برضرورت بهره گیری مدیران کل دستگاههای اجرایی از سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) برای پاسخگویی به استعلام ها تاکید و تصریح کرد : با بهره گیری از این سامانه، استعلام ها به صورت شفاف و با سرعت انجام خواهد پذیرفت .

استاندار گیلان از اجرای طرح هزار روستا و هزار ورزشگاه در روستاهای استان در سال جاری خبر داد و افزود : در جانمایی این زمین های ورزشی باید وجود امکانات زیرساختی نظیر شبکه آب و برق و جاده دسترسی لحاظ شود .

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کد مطلب: 725401، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
واقعا اگر ما این حجم از روستاهارو تونستیم با مدیریت بدون بیکار داشته باشیم واقعا برای باقی روستا ها داریم در سطح کشور در این زمینه کاهلی می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین