پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۷۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: افرادی که متقاضی ایجاد واحدهای بوم‌گردی هستند به بانک‌های عامل معرفی‌شده تا از محل تسهیلات کم‌بهره توسعه اشتغال روستایی وام دریافت کنند.

شعارسال: جلیل جباری، درباره ثبت ملی جاذبه‌های طبیعی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تاکنون 4 میراث طبیعی استان در سطح ملی ثبت‌شده‌اند که زندان سلیمان و زندان برنجه از جمله این میراث است.

وی گفت: 2 منطقه طبیعی گردشگری نیز در حال ثبت نهایی هستند که آبشار شلماش در سردشت و سنگ اژدها در تکاب از جمله اینها هستند.

جباری افزود: قسمتی از فضای ستاد لشگر 64 پیاده ارومیه نیز با کاربری تاریخی به اداره میراث فرهنگی سپرده‌شده ‌که در این پروژه اداره مسکن و شهرسازی نیز همکاری دارد و ‌میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی، بخشی از منابع موردنیاز خود را تأمین کرده و منتظر اجازه ستاد لشگر است.

وی تصریح کرد: در رابطه با ترمیم و بازسازی موزه ارومیه تغییرات چندانی انجام نخواهد شد اما با توجه به یکنواخت شدن نمای این موزه و برای تغییر نمای آن کارهایی از جمله اصلاح ورودی موزه و نمای جداری موزه در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: افرادی که متقاضی ایجاد واحدهای بوم گردی هستند به بانک‌های عامل معرفی‌شده تا از محل تسهیلات کم‌بهره توسعه اشتغال روستایی پوشش داده خواهند شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3شهریور1397 ، کدخبر: 1811322: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
خوبه حداقل وام ها کم بهره اند و از این لحاظ با متقاضیان مقداری مساعدت شده.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
متاسفانه باید هزار خان رستم رو گذروند تا این وامها رو دریافت کرد...م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
متاسفانه باید هزار خان رستم رو گذروند تا این وامها رو دریافت کرد...م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین