پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۳۹۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
عبدی گفت: کار ویژه‌ی این طیف از اقتصاددان‌های کشور که به نئوکلاسیک‌ها مشهورند به این صورت است که هروقت وارد دولتی می‌شوند آن دولت را به افتضاح می‌کشند و در آخر می‌گویند ما این سیاست را برای دولت تعیین نکرده بودیم و خودشان را به راحتی کنار می‌کشند، این شگرد آنهاست!

شعار سالدکتر بیژن عبدی پژوهشگر اقتصادی در خصوص انتشار خبر استعفای مسعود نیلی دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور به «نود اقتصادی » گفت: کار ویژه‌ی این طیف از اقتصاددان‌های کشور که به نئوکلاسیک‌ها مشهورند به این صورت است که هروقت وارد دولتی می‌شوند آن دولت را به افتضاح می‌کشند و در آخر می‌گویند ما این سیاست را برای دولت تعیین نکرده بودیم و خودشان را به راحتی کنار می‌کشند، این شگرد آنهاست!

وی اضافه کرد: این مشاوران رییس جمهور، چه در زمان آقای هاشمی و چه در زمان آقای روحانی همیشه این نقش بی طرفی را در شرایط بحران داشته‌اند. افرادی مانند آقای مسعود نیلی سیاست اقتصادی را مطرح می کند و به اجرا می گذارد و زمانی که کشور در حوزه اقتصاد به بحران می‌رسد، مدعی می‌شود یا در سیاستها دخلی نبوده یا سیاست‌ها خوب اجرایی نشده است! اتفاقا باید به آنها گفت خوب اجراشده که توانسته‌اید اقتصاد کشور را به گند بکشید.

وی افزود:این شگرد مشاورین رییس جمهور است و کار تازه‌ای نیست. آنها میخواهند با جامعه القا کنند سیاستهای اجرا شده، آنطور که آنها گفته اند اجرا نشده است تا از این طریق بتوانند مشکلات را گردن دیگران بیندازند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90 اقتصادی ، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کدمطلب: 2112564، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
ایشان استعفا دادنش کافی نیست باید بیاید و از مردم عذرخواهی کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین