پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ایجاد "فشار اقتصادی" و "نا امیدی مردم" از مهم‌ترین نقشه‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی است.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری امروز در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) در مسجد امام رضا٬ با تشریح ابعاد مختلف اتفاقات تاریخ اسلام پیش از زندگی با برکت امام صادق(ع)٬ اظهار داشت: دوران ابتدایی تاریخ اسلام پس از رحلت پیامبر(ص)٬ دوره سکوت در زمان امام علی(ع) و آغاز انحرافات تاریخ اسلام بود. محرم و عاشوراس سال 61 فقط یکی از تبعات این دوره است. دشمنان همواره در فکر ایجاد انحراف در اسلام بودند و با این حرکت باعث خانه‌نشینی 25 ساله ولی اعظم خدا شدند.

وی افزود: نرمش قهرمانانه دوران امیرالمومنین(ع) فقط برای حفظ اسلام و از مقتضیات همان زمان بود. اسلام مجسم را خانه‌نشین کردند اما همان جامعه فهمید که برای حل مشکلاتش و دوای بیماری‌های اجتماعی و معنوی، نیاز به وجود و حضور امیرالمونین بود و علی را به خلافت و امامت برگزیدند.

رئیس‌کل دادگستری استان با بیان اینکه امامت امام علی(ع) از درخشنده‌ترین قطعات تاریخ اسلام است، ادامه داد: در این دوران انحرافات از اسلام زدوده شد و مبارزه با کفر و برقراری عدالت از ویژگی‌های این نظام است.

جعفری دوران سوم تاریخ اسلام را دوره محنت اسلام دانست و گفت: در این دوران به نام اسلام و با پرچم نبوت٬ ظلم‌های فراوانی به اسلام شد. در دوران امام مجتبی(ع)، تزویر به نهایت رسید و با درهم و دینار پشت امام مجتبی خالی شد. در دوران معاصر نیز دژخیمان و دشمنان همان شیوه را دارند و هدفشان تاریک کردن فضای جامعه و ندیدن حق است.

وی اظهار داشت: احادیث جعلی در این دوره به نهایت رسید و اهل بیت(ع) در فضایی مظلومانه می‌زیستند. تبلیغات دشمن و همراهی درهم و دینار با وعده‌های زیاد، آنقدر مخرب بود که خاندان پیامبر را به مظلومیت رسانده بود. اکنون نیز خط٬ همان خط و حیله‌ها همان حیله‌ها است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در دوران انقلاب اسلامی٬ تصریح کرد: امروز نیز دشمن با تبلیغات در حال خالی کردن دل مردم و فشار اقتصادی به آنان است. البته این مردم مومن و هوشیار بوده و خط دشمن را شناخته‌اند و از این مرحله نیز با اقتدار و سلامت عبور می‌کنند.

وی دوران چهارم قبل از امام صادق(ع) را دوران شهادت در راه دین خدا دانست و ادامه داد: این شهادت‌ها زمینه رشد و بالندگی اسلام را فراهم کرد. این پیشینه تاریخی دوران پیش از امام صادق(ع) است و دوران امام صادق(ع) دوره رشد و شکوفایی تاریخ اسلام و تشیع است. جنگ قدرت بین بنی‌امیه و بنی‌عباس فضا را برای نزدیک شدن مردم به ائمه اطهار(ع) آماده کرد و امام صادق(ع) از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: امام صادق در دل و جان و وجود مشتاقان مسلمان از شیعه و اهل تسنن نفوذ کرد و ائمه اربعه اهل تسنن همگی به گواهی تاریخ در محضر امام ششم شیعیان درس آموختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تنسیم، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 1771613: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
این رو باید با کمک رسانه های جمعی به گوش مردم رسوند که این ناامیدی واقعی نیست! بی جهت دارن به مردم فشار میارن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین