پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از انتقال زنان معتاد بهبود یافته از امروز به مراکز بهاران خبر داد و گفت: هیچ معتادی به این مراکز اعزام نمی‌شود.

شعارسال: فرزاد هوشیار پارسیان از انتقال 600 نفر از مردان معتادان بهبود یافته به مراکز بهاران، خبر داد و گفت: این مراکز فعالیت خود را به صورت پایلوت آغاز کرده‌اند.

به گفته رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به صورت رسمی بیش از 13 مرکز بهاران راه‌اندازی شده و در این مراکز به هیچ عنوان افراد معتاد منتقل نمی‌شود و افراد بهبود یافته به این مراکز منتقل می‌شود.

وی با تأکید بر این موضوع که از امروز انتقال زنانی که از اعتیاد بهبود پیدا کرده‌اند به مراکز بهاران آغاز می‌شود، گفت: در هفته اول حدود 50 نفر منتقل می‌شوند.

به گفته رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، این مراکز مجتمع‌های کارآفرینی و حرفه‌آموزی است.

هوشیار پارسیان بیان کرد: معتادین متجاهر شهرستانی را به مراکز بهاران نمی‌فرستیم و فقط این مراکز مخصوص تهرانی‌هاست و در مرحله ورود احراز هویت می‌شوند و تمامی افراد بهبود یافته هستند و هیچ معتادی در این مراکز حضور ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 21 فروردین 1395، کدمطلب: 13950121000440 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین