پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش جذب دانشجو ازبین دیپلمه‌های واجد شرایط را سیاست اصلی دانشگاه فرهنگیان در جذب دانشجو عنوان کرد.

شعار سال: مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش،جذب دانشجو از بین دیپلمه‌های واجدشرایط را سیاست اصلی دانشگاه فرهنگیان در جذب دانشجو برشمرد و اظهار داشت: بر اساس مفاد اساسنامه و سیاست‌های هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، این موضوع پیگیری می‌شود.

وی از تدوین برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در تمام حوزه‌ها، خصوصاً در حوزه فرهنگی در هیأت امنای این دانشگاه خبر داد و افزود: با توجه به ضرورت آشنایی دقیق و عمیق دانشجومعلمان با فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی و کسب شایستگی‌های لازم برای انجام اثربخش و مفید، مسئولان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان رسالت خطیری برعهده دارند که من نام این رسالت را حاکمیت رویکرد فرهنگی ـ تربیتی در آموزش و پرورش گذاشته‌ام.

نوید ادهم همچنین طرح تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجومعلمان را از طرح‌های مطلوب در حوزه فرهنگ دانست و بر تکمیل و استمرار آن تأکید کرد.

عضو هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان هویت و اعتبار دانشگاه را به شایستگی‌ها و توانمندی اساتید آن دانشگاه دانست و تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاری اصلی در این حوزه انجام شود که وجود برخی مشکلات از جمله وضعیت هیأت علمی که تصمیم‌گیری درباره آن تنها در اختیار دانشگاه فرهنگیان و یا آموزش و پرورش نیست موجب شده است که هنوز شرایط مناسبی در این خصوص فراهم نیاید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 فروردین 1395، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین