پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان انرژی اتمی مسئول پاسخگویی درباره بازدید مأموران آژانس بین‎المللی انرژی اتمی از دانشگاه‌هاست و معلوم نیست چرا سوال جامعه در این‌‌ مورد را بی‌جواب می‌گذارد؟

شعارسال: سید حسین نقوی حسینی، درباره بازرسی بدون اطلاع بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت تهران، با بیان اینکه این موضوع در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی مسئول پاسخگویی در این زمینه است و معلوم نیست چرا سوال جامعه درباره بازدید مأموران آژانس بین‌المللی از مراکز علمی ما را بی‌جواب می‌گذارد؟

وی اضافه کرد: پروتکل الحاقی را آقایان با امضای برجام به طور داوطلبانه پذیرفتند و واقعیت این است که مطابق این پروتکل اکنون مأموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌توانند از مکان‌هایی که فعالیت هسته‌ای در آن انجام می‌شود، بازدید کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی از قبل اعلام کرده که به هیچ وجه اجازه بازدید از اماکن نظامی و تسلیحاتی را نخواهیم داد.

علی‌اکبر صالحی درباره چرایی بازدید از مأموران آژانس از دانشگاه‌ها، گفت: موضوع اصلا به ما ربطی ندارد و باید دلیل این بازدید را از رئیس دانشگاه علم و صنعت سوال کنید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397 ، کد خبر: 406538 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا خیلی خنده داره که این همه وادادگی رو تازه داریم ازش سرپوش بر میداریم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین