پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۶۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
رهبر جریان «صدر» از جریان‌های سیاسی عراق خواست تا زمان تحقق خواسته‌های تظاهرات‌کنندگان معترض، گفت‌و‌گوها برای تشکیل بزرگ‌ترین فراکسیون در پارلمان جدید را متوقف سازند.

شعارسال: به نقل از السومریه‌نیوز، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر و ائتلاف انتخاباتی «سائرون»، بعد از ظهر پنج‌شنبه تاکید کرد که جریان‌های سیاسی برنده انتخابات پارلمانی اخیر باید تا زمان برآورده شدن خواسته‌های مشروع معترضان تظاهرکننده در استان‌های واقع در مرکز و جنوب این کشور، گفت‌و‌گوهای میان خود برای تشکیل هم‌پیمانی جهت تشکیل دولت، را به حالت تعلیق دربیاورند.

صدر در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر با هشتگ «انقلاب واقعی مردم»، از جریان‌های سیاسی درخواست کرد علاوه بر این، یک تیم کاری جدی به همراه دولت و با هماهنگی تظاهرکنندگان معترض نیز برای تحقق خواسته‌های آنها تشکیل دهند.

این در حالی است که جریان های سیاسی پیروز انتخابات پارلمانی اخیر عراق همچنان در حال دیدار و گفت‌و‌گوهای فشرده با یکدیگر برای هم‌پیمانی و تشکیل بزرگ‌ترین فراکسیون در پارلمان جدید این کشور هستند تا بتوانند دولت ائتلافی آینده را تشکیل دهند.

همزمان با ادامه گفت‌و‌گوهای میان جریان های سیاسی در عراق نیز، استان‌های مرکز و جنوب این کشور شاهد برگزاری تظاهرات مردمی گسترده است جایی که تظاهرکنندگان معترض خواستار بهبود وضعیت خدمات عمومی و همچنین پایان مشکل بیکاری و ریشه‌کن کردن فساد مالی در نهادهای دولتی هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29 تیر 1397 ، کد خبر: 646301،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
قطعا در این تظاهرات های اخیر نیز رد پای امریکا دیده میشه

اینها همه جا با اصول اسلامی مشکل دارن
م.ص76
ناشناس
Netherlands
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
چرا همیشه باید با تجمعات و خواست مردم برای اجرای کامل دموکراسی مخالفت بشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
وضعیت عراق عجیب درهم شده
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین