پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۴۱۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما امسال حدود 18 هزار نفر طبق ماده 28 از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهیم کرد و حدود 25 هزار نفر هم به صورت دانشجو - معلم در دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان پذیرش خواهند شد.

شعار سالسید محمود بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه با توجه به نیاز جدی وزارت آموزش و پرورش برای استخدام کردن نیروی انسانی جدید، چه میزان از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استفاده خواهد کرد، گفت: سهمیه‌ها و نیاز امسال وزارت آموزش و پرورش بسته شده است، ما امسال حدود 18 هزار نفر طبق ماده 28 از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهیم کرد و حدود 25 هزار نفر هم به صورت دانشجو - معلم در دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان پذیرش خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال توانستیم از ظرفیت‌های خیلی خوبی برای پر کردن خلاء در وزارت آموزش و پرورش استفاده کنیم، با کمکی که سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری استخدامی‌ کردند، ان‌شاءالله در طی سال‌های آینده این شیب روبه بهبودی خواهد رفت که ما ظرف چهار پنج سال آینده، دیگر نگرانی برای تامین نیروی انسانی از این جهت نخواهیم داشت.

وی در خصوص به کار گیری حق‌التدریسی‌ها برای پر کردن ظرفیت در وزارت آموزش و پرورش گفت: برای جذب نیروهای حق‌التدریسی در مهرماه هم برنامه داریم، که این برنامه‌ها مشخص شده ولی من الان نمی‌توانم اعلام کنم.

بطحایی تصریح کرد: تقریبا جذب حق التدریسی‌ها مانند سال گذشته است، حدود 50 هزار نفر ما در سال گذشته حق‌التدریسی داشتیم که امسال هم به همان میزان است.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص استخدام این نیروها تاکید کرد: اگر ما ردیف استخدام بگیریم قطعا نیروهای حق‌التدریسی در اولویت استخدام هستند، اما متاسفانه ما ردیف استخدام نگرفتیم، که البته اگر اینها در آزمون استخدامی شرکت کنند و از طریق آزمون وارد شوند، می‌توانند به راحتی جذب شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار5مرداد 97، کدمطلب: 409339، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
واقعا فکر می کنید که اموزش و پرورش ظرفیت پذیرش این همه حق التدریس رو داره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
دیگه دارن زیاده روی می کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین