پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغال روستایی به مناطق زلزله‌زده تخصیص یافته است.
شعار سال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغال روستایی به مناطق زلزله‌زده تخصیص یافته است.

خسرو شهبازی با اشاره به اینکه بر‌اساس مصوبه هیئت وزیران 2000 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی روستایی و عشایری در مناطق زلزله‌زده مصوب شده است اظهار داشت: تاکنون 500 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: تسهیلات صندوق توسعه ملی موضوع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری جهت کمک به خسارت دیدگان ناشی از زلزله بخش کشاورزی استان کرمانشاه است.

شهبازی با بیان اینکه 22هزار و 370 فقره پرونده تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از محل اعتبارات زلزله تشکیل و تکمیل شده است گفت: مبلغ این تعداد پرونده بیش از 3636 میلیارد ریال بوده که بعد از تکمیل به مدیریت بحران استانداری و بانک‌های عامل ارسال شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه تاکنون 1205 فقره از این تسهیلات به زلزله‌زدگان پرداخت شده است افزود: مبلغ این تعداد پرونده بیش از 161میلیارد ریال است که به خسارت‌دیدگان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: اختصاص تسهیلات اشتغالزا به مردم در مناطق زلزله‌زده استان یکی از راه‌های کمک‌رسانی، بازتوانی افراد و ایجاد اشتغال برای آنها است که بعد از زلزله به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان به طور جدی پیگیر پرونده‌های تسهیلاتی اشتغالزا بوده و تا حصول نتیجه آن را دنبال می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397، کدخبر: 1789284 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
این پول هایی که سلبیریتی ها گرفتن برای کرمانشاه واقعا کجا رفت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین