پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۲
نماینده مردم قائم شهر در مجلس با تاکید براینکه رانت بگیران دولتی باید از بدنه دولت کنارگذاشته شوند،گفت: متاستفانه از گذشته شرکت های شستا حیات خلوت دولت مردان بوده است.

شعارسال: عبداله رضیان،نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ،در گردهمایی مسئولان امور اعضای خانه کارگر سراسر کشور با اشاره به اینکه کارگران از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند گفت: متاسفانه عدم برنامه‌ریزی صحیح دولت‌ها در خصوص سیاست های اقتصادی سبب شده تا بیشترین فشارها بر روی کارکران مظلوم واقع گردد.

وی ادامه داد: متاستفانه فضای مدیریتی در برخی نهادها سالم نیست و باید تلاش کرد تا آدم‌های رانت از بدنه دولت برداشته شود.

رضیان با انتقاد از تفکیک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی توسط دولت گفت:مجلس مخالف تفکیک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

وی در ادامه گفت: برنامه ششم توسعه،دولت باید سالیانه 15 درصد از حجم خود بکاهد که متاس فانه تا به امروز چیزی از این طرح عملیاتی نشده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس با بیان اینکه متاستفانه از گذشته شرکت های شستا حیات خلوت دولتمردان بوده است گفت: اگر سازمان تامین اجتماعی برای کارگران است پس باید تمام امکانات و اختیاراتش در دست مجموعه کارگری باشد.

وی با اشاره به تصویب بند ز تبصره 7 قانون بودجه گفت: هدف از تصویب و اجرایی شدن بند ز تبصره 7 قانون بودجه نه تنها تعرض به حق کارگران نبوده است بلکه ایجاد سیستم نظارتی برای کنترل درآمدها و هزینه های سازمان تامین اجتماعی است.

رضیان با بیان اینکه حد معمول و استاندارد بهره‌مندی از بودجه اختصاص یافته به نیروی کار در دولت40 تا 60درصد است،گفت: متاسفانه امروز آمارها نشان می‌دهد که این بهره مندی حدود 93 درصد رسیده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1397 ، کدخبر: 648966،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
ا.ف75
فکر کنید یک روز دولت مردان رو صف میکنن بعد رانت بگیران رو جدا میکنن! حرفای خنده دار می زنیدا! خود این رانت بگیران بدنه اصلین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین