پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد گفت:در راستاي هوشمندسازي سازماني، با معضل تعدد سامانه‌ها مواجه بوديم که هر کدام از اين سامانه‌ها نيز راه خود را مي‌رفتند و به صورت جزيره‌اي عمل مي‌کردند.به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، محمد جواد رجاييان اظهارکرد: داده‌‌هاي مالي شهرداري مشهد تا پايان تابستان جاري در سطح مناطق يکپارچه‌سازي مي‌شود.

شعار سال: مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد گفت:در راستاي هوشمندسازي سازماني، با معضل تعدد سامانه‌ها مواجه بوديم که هر کدام از اين سامانه‌ها نيز راه خود را مي‌رفتند و به صورت جزيره‌اي عمل مي‌کردند.به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، محمد جواد رجاييان اظهارکرد: داده‌‌هاي مالي شهرداري مشهد تا پايان تابستان جاري در سطح مناطق يکپارچه‌سازي مي‌شود.

مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد در مراسم رونمايي از سامانه ميز کار يکپارچه شهرداري عنوان کرد: در حوزه فاواي شهرداري دو رسالت هوشمندسازي سازماني و هوشمندسازي شهري تعريف شده است که پايه هر دو، اطلاعات و داده‌هايي است که بايد مديريت شود.

وي افزود: در راستاي هوشمندسازي سازماني، با معضل تعدد سامانه‌ها مواجه بوديم که هر کدام از اين سامانه‌ها نيز راه خود را مي‌رفتند و به صورت جزيره‌اي عمل مي‌کردند.

رجاييان خاطرنشان ساخت: اين راه 20 سال است که ادامه دارد. يکي از لايه‌هاي مهم که تاثير زيادي بر روي مخاطب دارد اين است که ما از يک سامانه يکپارچه با شهروندان سر و کار داشته باشيم.

وي با اشاره به اينکه براي يکپارچه‌سازي سامانه‌ها، موضوعات امنيتي را نيز بايد در نظر بگيريم، تصريح کرد: در حال پيگيري يکپارچه‌سازي داده‌ها و سيستم‌ها نيز هستيم و تا پايان تابستان جاري، داده‌هاي مالي شهرداري مشهد در سطح مناطق يکپارچه خواهد شد. همچنين در فاز بعدي به سراغ سازمان‌ها خواهيم رفت.

مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد ابراز کرد: حدود 3 ماه است که اين سيستم در مناطق شهرداري پياده‌سازي و ارزيابي شده است و مشکلات آن حل شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 9 مرداد 97، کدمطلب: 20180731101546693، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین