پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
انتخاب نوشت:عضو مجلس خبرگان گفت: مردم بدانند هیچ رقابت قدرتی وجود ندارد، بلکه تنها با رقابت سیاسی مواجه هستیم.

شعار سال: آیت الله علم الهدی در مراسم سالگرد آیت الله روحانی گفت: اگر جریانات سیاسی در انتخابات سعی در حذف رجال برجسته ولایی و دینی دارند همان نقشه بنی‌عباس را ادامه می‌دهند، این جریان سیاسی فرصت‌طلبی که دست در دست استکبار دارند، باید بدانند اگرچه ممکن است این انقلاب دچار فراز و نشیب شود، اما مردم بصیرت دینی دارند، چشم مردم از قرآن است و هرگز خاموشی ندارد؛ مردم بدانند هیچ رقابت قدرتی وجود ندارد، بلکه تنها با رقابت سیاسی مواجه هستیم.

علم الهدی ضمن انتقاد از کسانی که می گویند این مسئله مسابقه سیاسی است گفت: ماجرای امام حسین و یزید را هم این گونه خواندند؛ چرا یک عده شب عاشورا عقب کشیدند؟ چرا یک عده با یک بسته خرما جلوی پسر پیغمبر ایستادند؟ یک طرف قدرت جان دادن و یتیمی است و طرف دیگر ثروت، ما آن طرف را رها می کنیم و این طرف را می گیریم. بینش مردم اینگونه بود و بنی امیه با همین بینش بر مردم مسلط شد.

وی ضمن انتقاد از برخی جریانات سیاسی گفت: این جریانات سیاسی که منطق بداخلاقی را دارند، میخواهند به قدرت برسند و وقتی رسیدند می خواهند بخورند و ببرند و نهایتا به دامن استکبار بریزند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر انلاین، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 ، کد مطلب: 527064 www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین