پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سرعت گرفتن ثبت سفارش کاغذ با حمایت بانک مرکزی خبر داد.
شعارسال: سید‌عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز گذشته در جریان حضور در زاهدان از کمبود کاغذ در کشور خبر داده بود،‌ امروز در تازه‌ترین توئیت خود از سرغت گرفتن ثبت سفارش کاغذ خبر داده است.

وی نوشت:‌ ثبت سفارش کاغذ با حمایت بانک مرکزی سرعت یافت، سازمان حمایت جدیت مضاعف در شناسایی محتکران و گران فروشان پیش گرفته است. قوه قضاییه برخورد قاطع با آنان را متعهد شده امیدواریم التهابات این حوزه به سرعت مرتفع شود.

اخبار جدید وزیر ارشاد در حالی اعلام شده است که پیش از این کارگروه تعیین قیمت کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای مصوبه خود ناموفق عمل کرده بود‌، قیمت تعیین شده برای هر بند کاغذ تحریر در این کارگروه 125 هزار تومان و هر کیلو 5100 بوده است،‌ درحالیکه طی دو هفته گذشته پس از این مصوبه قیمت کاغذ در بازار کیلویی 6400 تومان بفروش رفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری اقتصاد ایران ، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397 ، کدخبر: 1388264 ، www.econews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
خداییش بانک مرکزی اگه بخواد میتونه خیلییییی در زمینه های صنعتی کمک کننده و مفید باشه
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
ایول خیلی خبر خوبیه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین