پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
وزیر کشور دستور داد فدراسیون پزشکی به‌منظور بهبود شرایط جسمانی کیمیا علیزاده اقدام کند.

شعار سال: فریبا محمدیان در پی مصدومیت کیمیا علیزاده، خطاب به این ورزشکار هوگوپوش البرزی گفت: وزیر ورزش و جوانان از این مصدومیت بسیار نگران شده و طی مکاتباتی که با فدراسیون پزشکی داشته‌ایم در راستای تأمین شرایط درمانی این ملی‌پوش اقدام شده است.

وی افزود: طبق دستور وزیر ورزش و جوانان حمایت از این سرمایه ورزشی در دستور کار قرار دارد و تمام سعی خود را می‌کنیم تا رفع مصدومیت انجام شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشکاران و جوانان این کشور سرمایه‌های ایران هستند و در وهله اول سلامتی آن‌ها موردتوجه وزارتخانه و پس‌ازآن حضور در میدان‌ها ورزشی وافتخارافرینی از اهمیت برخوردار است .

محمدیان با اشاره به پشتکار جوان ورزشکار البرزی، یادآور شد: کیمیا علیزاده بااقتدار و اعتمادبه‌نفس می‌تواند افتخارات خود را در المپیک 2020 تکمیل کند.

وی در پایان بابیان اینکه مردم ایران برای سلامتی کیمیا دعا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: حمایت از این جوان ورزشکار برای ما و مردم ایران در اولویت قرارگرفته است و تمام سعی خود را به کارخواهیم گرفت تا موجب پیشرفت وی شویم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 مرداد 97، کد مطلب: 13970516000669، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین