پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی یک سنت حسنه در تمامی شهرها و روستاهای کشور به حساب می آید، از این رو هر ازگاهی خبر افتتاح پروژه های عمرانی،توسعه شهری و... لبخند خوشحالی بر لب همشهریان و روحیه نشاط و شادابی را در شهرمان افزایش می دهد. اما افتتاح یک تابلو اسم در ازنا با حضور برخی چهره ها، باتوجه به حواشی رخ داده در نوع خودبسیارعجیب و جالب توجه بوده است.
شعار سال : افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی یک سنت حسنه در تمامی شهرها و روستاهای کشور به حساب می آید، از این رو هر ازگاهی خبر افتتاح پروژه های عمرانی،توسعه شهری و... لبخند خوشحالی بر لب همشهریان و روحیه نشاط و شادابی را در شهرمان افزایش می دهد.در این چند سال اخیر پروژه هایی که بیشتر با مشارکت دولت و شهرداری و... در راستای توسعه و زیباسازی شهری و روستایی خدمت رسانی به مستضعفان و محرومان بوده ،از آسفالت معابر روستایی تا احداث کمربندی و فضاهای سبز و مبلمان شهری را در بر می گرفته است.اما افتتاح یک تابلواسم در ازنا با حضور برخی چهره ها، باتوجه به حواشی رخ داده در نوع خودبسیارعجیب و جالب توجه بوده است.
باتوجه به اینکه بنده حقیر از جریان این افتتاح بی خبر بودم،پس از برخورد با متن یک خبرگزاری در وهله اول لبخند رضایت برلبانم جاری شد،که خداروشکر برگی دیگر بر افتخارات شهرداری ازنا و بر زیبایی شهر افزوده شد،با این تیتر؛ هم اکنون آیین رونمائی از تابلوی بلوار گردان مالک اشترشهرستانازنا باحضورشهرداروشورای شهر،نیروی انتظامی وجمعی از یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان وقت گردان اما پس از باز شدن عکس های مراسم بسیار متعجب شدم از دیدن تابلویی در اندازه ای تقریبا به عرض و طول یک ونیم در دومتر، که پیش از افتتاح با پارچه ای با نصف اندازه تابلو،که از پرچم های تزئینی تیرهای چرابرق کنده وتوسط مفتول های قرض گرفته شده از آهن فروشی همسایه جهت پوشاندن تابلو استوار شده بود.
آنچه که باعث نگاشتن این متن انتقادی توسط حقیر شده است؛تصاویریست که توسط عابران میهمان در شهر از این مراسم ضبط شده است که در آینده نزدیک باید منتظر بازتاب های تمسخرآمیز آن نسبت به شهر و دیارمان در فضای مجازی و حتی رسانه های معاند باشیم.
البته بنده میدانم مسببین این اتفاق افرادی هستند که با فشار های بی مورد و ضرب العجل خواستار نام گذاری هرچه سریعتر این بلوار به نام گردان مالک اشتر شدند،بنده این پروژه ضعیف را نتیجه انتقادات نابجا،خارج ازصبر و فشارهای ناصواب میدانم که شهرداری را مجبور به اقدامی ضرب العجل و این چنینی جهت رفع تکلیف کرده است تا فشار را از روی خود بردارد که البته لازم است شهرداری محترم اقدامی چشمگیرتر برای این موضوع در آینده ای نزدیک برای جبران در نظر بگیرد.
اگرچه افتتاح این تابلو به خودی خود عمل پسندیده ای است اما به عقیده حقیر این تابلو در شان گردان حماسه آور مالک اشتر نیست و باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد. علی ای حال با این بدعت بد و افتتاح چنین پروژه ساده ای ، بیم آن می رود که سطح پروژه های عمرانی و افتتاحیه ها از سد های بزرگ و کارنجات و مراکز درمانی تخصصی و... به افتتاح تابلو بلوارها و بعضا کمتر از آن افول کند که علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد!
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه های اجتماعی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین