پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
رئیس مرکز پژوهش جنگلداری دانشگاه کردستان گفت: طرح جامع جنگل پژوهشی و آموزشی در سطح 350 هکتار از جنگل های این استان در گستره زاگرس شمالی انجام می شود.

شعار سال: احمد ولی پور اظهار داشت: طرح جنگل پژوهشی و آموزشی کوپیچ در روستایی به همین نام در شهرستان بانه در زمینه های جمع آوری داده های اکوسیستمی اجرا می شود تا به عنوان آزمایشگاهی طبیعی برای حفاظت از جنگل های منطقه زاگرس شمالی مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: در نظر داریم با دستگاه های اجرایی از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان و مرکز پژوهش و توسعه جنگلداری زاگرس شمالی و محیط زیست برنامه ریزی های لازم را برای مقابله با آفت ها، حفاظت و نگهداری جنگل در خصوص حوادث غیر طبیعی، توسعه و کاهش دیگر مخاطره ها انجام دهیم.
ولی پور تاکید کرد: در این راستا علاوه بر مشارکت دستگاه ها، همکاری مردم محلی نیز از ضرورت های اجرای طرح است که هم اکنون با اقبال مواجه عمومی نیز شده است.
از مساحت دو میلیون و 937 هزار هکتار استان کردستان، بیش از 60 درصد آن شامل یک میلیون و 587 هزار هکتار آن را مراتع و جنگل تشکیل می دهد و میزان جنگل های این استان 374 هزار هکتار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 82999312:www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین