پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۹۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱
دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عضویت اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه درآمد.

شعارسال: اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه در سال ۱۹۹۵ بنا بر پیشنهاد دانشگاه تکنولوژی سورانری تایلند برای ایجاد و برقراری روابط علمی قوی‌تر و گسترش جهانی آموزش عالی فی‌مابین دانشگاه تاسیس و راه‌اندازی شد و در حال حاضر مقر اصلی انجمن AUAP در آن دانشگاه و در کشور تایلند است.

بیش از ۲۲۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی از ۳۰ کشور عضو رسمی انجمن هستند و در حال حاضر با بیش از ۲۱۰ عضو از سراسر دنیا، بزرگترین اتحادیه میان دانشگاهی منطقه آسیا- اقیانوسیه محسوب می‌شود.

از اهداف و خدمات این انجمن می‌توان به ایجاد مشارکت و ارتباط میان اعضا دانشگاه‌ها، پشتیبانی مالی پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری سالانه کنفرانس ها و سمینارهای علمی، برگزاری نشست‌های سالانه، مشارکت در پشتیبانی مالی از سمینارها، کنفرانس‌های بین‌المللی و تبادل استاد و دانشجو اشاره کرد.

درحال حاضر دانشگاه های جامعه المصطفی (ص)، علامه طباطبایی، تهران، گیلان، علم و صنعت و الزهرا (س) از ایران عضو این اتحادیه هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری دیده بان علم ایران ، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1397 ، کد خبر: 40556 ، www.isw.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین