پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۷۰۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
فقط در تهران بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر پرسنل شامل اساتید و کادر اداری و خدماتی به صورت مستقیم در این موسسات مشغول به کار هستند،همه بیکارند و مشخص نیست تا کی این شرایط ادامه داره.

شعار سال:مدیر یک موسسه آموزش زبان در نامه ای نوشت: اگه امکان داره در مورد شرایط موسسات آموزشی از جمله آموزشگاه های زبان هم مطلب بنویسید.

موسسات زبان از ۴ اسفند تعطیل شدند.

بیش از ۱۰۰۰ موسسه آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش فقط در تهران هست، و شاید به همین تعداد هم موسساتی با مجوزهایی از ارگان‌های دیگه و یا بدون مجوز فعالیت می‌کنند.

فقط در تهران بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر پرسنل شامل اساتید و کادر اداری و خدماتی به صورت مستقیم در این موسسات مشغول به کار هستند.

همه بیکارند و مشخص نیست تا کی این شرایط ادامه داره.

مالکین این آموزشگاه ها با اجاره های خیلی سنگین، حقوق های ثابت، بیمه و مالیات و ... روبرو هستند.
خیلی ها دارند به فکر جمع کردن آموزشگاه میفتند قبل از ورشکستگی کامل.

هیچ ارگان و سازمانی هم به فکر نیست.

ما موسسات آموزش و پرورشی ۴٪ از صندوق را باید به آموزش و پرورش پرداخت کنیم هر ترم که دهها میلیارد در سال میشه، و البته مالیات هم جداگانه پرداخت میشه. از این حیث موسسات زبان آموزش و پرورشی جزو معدود شغلها در دنیا هستند که ۲ بار در سال و به دو سازمان مختلف مالیات پرداخت می‌کنند!

ولی الان هیچ کس حالی از ما نمی پرسه.

ممنون میشم در صورت امکان به این موضوع هم بپردازید.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ،تاریخ 23 فروردین 1399،کدخبر:722891،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین