پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۴۹۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
پنج نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با قبولی در کنکور سراسری سال جاری رتبه‌های زیر هزار کسب کردند.

شعار سال: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از خدمات این نهاد به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت ارائه کرد.

ابراهیم جعفری گفت: پنج نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با قبولی در کنکور سراسری سال جاری رتبه‌های زیر هزار کسب کردند.

وی افزود: این دانش آموزان ساکن شهرستان های ملکان، کلیبر و هریس هستند و از گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه مبلغ کمک هزینه تحصیلی این نهاد برای هر دانش آموز ۱۲۰ هزار تومان است، ادامه داد: اکنون ۱۲ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد پنج هزار و ۳۸۳ نفر در مقطع متوسطه و بقیه در مقطع ابتدائی تحصیل می کنند.

جعفری با اعلام اینکه هزار و ۱۵۰ دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات تحصیلی بهره‌مند هستند، گفت: دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ۱۹ دانشجو در مقطع دکترا، ۶۰ دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد و ۷۳۳ دانشجو در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، افزود: کمیته امداد با حمایت از دانشجویان نیازمند تلاش می کند مسیر موفقیت آنها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند.

جعفری با یادآوری اینکه پرداخت شهریه و کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت موجب می‌شود تا آنها بدون دغدغه تحصیل کنند، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان تحت حمایت انجام می شود تا آنها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 مرداد 97، کد مطلب: 4374440:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
ا.ف75
واقعا این نشون میده که با حمایت از کسانی که نیاز به مدد و یاری ما دارن میشه دنیاشون رو برگردوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین