پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۱۴۹۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فقدان همکاری کافی و اثر بخش با آموزش و پرورش حلقه مفقوده توسعه فوتبال در ایران است که باید با تلاش زیاد این نقیصه جبران شود.

شعارسال: مهدی تاج در مجمع سالیانه هیئت فوتبال آذربایجان غربی که در هتل پارک این شهر برگزار شد اظهار داشت: از اینکه این استان در لیگ برتر فوتبال یا لیگ یک تیم دارد بسیار خوب است و در روحیه جوانان نیز تأثیر زیادی خواهد داشت و زیر‌ساخت‌های لازم باید در این ارتباط وجود داشته باشد .

تاج گفت: آذربایجان غربی صنعت بزرگی ندارد که با استفاده از سرمایه‌های کارخانه‌ها در ورزش از کسر مالیاتی استفاده کنند و سایر استان‌هایی که از لحاظ صنعت قوی‌تر هستند از این مزیت استفاده می‌کنند.

وی افزود: رتبه فوتبال ایران از فوتبال ژاپن بالاتر است اما سطح استاندارد این کشور در آسیا حرف اول را می زند و سعی دارد که در 5 سال آینده 5 میلیون نفر تماشاگر فوتبال را ایجاد کنند در حالی که یک تیم ما در کشور بالای 40 میلیون نفر هوادار دارد و از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: باید همه بازیکنانی که در تمامی تیم‌ها بازی می‌کنند باید دیده شوند و این بازیکنان در قالب یک تیم واحد استانی همانند بازیکنان استقلال و پرسپولیس دیده می‌شوند.

تاج خاطرنشان کرد: فوتبال کشور می‌تواند همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش داشته و در تیم سازی و تعیین آینده فوتبال کشور نقش به سزایی دارد ولی این حلقه همکاری به طور کامل وصل نیست و در این ارتباط باید تلاش‌های بسیاری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در آذربایجان غربی تیم فوتبال بانوان نیز به خوبی عمل می‌کند و در لیگ حرفی برای گفتن دارد و مسئول استانی مخصوصاً استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان به خوبی حمایت می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بخش ورزش بانوان اقدامات به صورت جدی کار می‌شود و سعی داریم که در فوتبال نیز تیم ملی و در فوتسال نیز دارای بهترین تیم باشیم و اگر همه باشگاه‌های فوتبال تیم بانوان نیز داشته باشند 5 درصدی از حق بازیکنان می‌گرفتند 3 درصد را بپردازند و 2 درصد را به تیم بانوان اختصاص دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 ، کد خبر: 1803923 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین