پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۹۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی انبارهای نگهداری کالاها قابل رصد است و هیچ انباری خارج از سامانه جامعه تجارت نیست، گفت: به این دلیل تعداد کشفیات انبارهای کالاهای احتکاری افزایش یافته است.

شعار سال: رمضانعلی صادق‌زاده شیخان در مورد مراحل انجام سامانه‌های مرتبط با قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: این سامانه شامل پنج سامانه است که می‌توان به سامانه جامع تجارت (داخلی و خارجی)، سامانه ره‌گیری، سامانه شناسه کالا، سامانه جامع انبارها و سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه اینکه مراحل تکمیل این سامانه به خوبی در حال انجام است، افزود: سامانه انبارها عملیاتی و مرتبط با سامانه جامع تجارت است و ورود و خروج هر کالایی در سامانه انبارها کاملا مشخص است.

صادق‌زاده شیخان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی انبارهای نگهداری کالاها قابل رصد است و هیچ انباری خارج از سامانه جامع تجارت قرار ندارد، به همین دلیل تعداد کشفیات کالاهای احتکاری در این انبارها در کنار گزارشات مردمی زیاد شده است.

وی افزود: سامانه شناسه کالا با ثبت شناسه 11 گروه کالایی در حال فعالیت است و کد رهگیری هم در مورد دخانیات و تلفن همراه عملیاتی شده و در مورد سایر کالاها هم طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

 سامانه جامع انبارها، امکان مدیریت ورود و خروج کالا از مراکز نگهداری در حوزه کالاهای هدف را فراهم کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27مرداد 97، کدمطلب: 13970526000397، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
اگه اینطوره چجوریه که هنوز که هنوزه داره احتکار های غیر مجاز پیدا میشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
حتما باید به این روز بیوفتیم که انبار ها مورد بازرسی و زیر نطر باشن؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین