پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۵۰۱۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
خبر غیرمنتظره عزل فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد برای خیلی‌ها تعجب برانگیز بود. بسیاری پرسیدند، که چطور می‌شود فرهاد رهبر که روزی برای مسئولان دانشگاه آزاد «خیرالموجودین» بود به یکباره از مدیریت این دانشگاه برکنار شود.

شعار سالخبر غیرمنتظره عزل فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد برای خیلی‌ها تعجب برانگیز بود. بسیاری پرسیدند، که چطور می‌شود فرهاد رهبر که روزی برای مسئولان دانشگاه آزاد «خیرالموجودین» بود به یکباره از مدیریت این دانشگاه برکنار شود.

هرچند که عزل فرهاد رهبر ناگهانی بود، اما پیش از این هم اخباری از وجود اختلاف میان او و علی اکبر ولایتی به گوش می‌رسید. این اختلافات از زمستان سال گذشته اوج گرفت. در آن زمان که گفته می‌شد فرهاد رهبر قهر کرده و در محل کار خود حاضر نمی‌شود. حتی عنوان شد که او استعفا کرده است. اما همه این خبرها از سوی علی اکبر ولایتی تکذیب شد.

دیروز از دانشگاه آزاد خبر آمد که دکتر طهرانچی سرپرست جدید دانشگاه آزاد شد. خبری که بلافاصله روی خروجی خبرگزاری دانشگاه آزاد هم قرار گرفت و در آن تأکید شده بود که هیأت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی‌اکبر ولایتی جلسه فوری تشکیل دادند تا فقط موضوع عزل رئیس این دانشگاه را مورد بررسی قرار دهند و درنهایت با تصمیم هیأت امنا این دانشگاه دکتر طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. طهرانچی که پیش از این 4 سالی رئیس دانشگاه شهید بهشتی و یک سالی هم رئیس دانشگاه‌ آزاد استان تهران بوده است حالا فعلاً سکان هدایت دانشگاه آزاد را برعهده گرفته است.

با این حال در خبری که دانشگاه آزاد روی خروجیش قرار داده بود اشاره‌ای به علت این تغییرات نکرد. تا جایی که سخنگوی دانشگاه آزاد هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» اعلام کرد: خبر عزل فرهاد رهبر را از رسانه‌ها شنیده ام و در جریان علت برکناری نیستم. محمد صادق ضیایی درباره علت برگزاری این جلسه اضطراری گفت: هیأت امنا در جلسه فوری تصمیم به برکناری دکتر رهبر داشتند. خبری از اتفاقات داخل جلسه ندارم وهنوز به بنده هم اعلام نکردند که به رسانه‌ها درباره علت عزل چه بگویم. احتمالاً آقایان این چنین صلاح دانسته‌اند. شما باید از اعضای هیأت امنا درباره عزل فرهاد رهبر بپرسید.

برای پاسخ به این‌که چرا به‌طور ناگهانی فرهاد رهبر از سمت دانشگاه آزاد عزل شد با بسیاری از اعضای هیأت امنا تماس گرفتیم اما کسی پاسخگو نبود.اما یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد به «ایران» گفت: پشت پرده‌ای برای عزل فرهاد رهبر وجود ندارد فقط اختلاف سلیقه بین اوبا برخی از اعضای هیأت امنا بالا گرفته بود. وی با اشاره به اختلافات مدیریتی فرهاد رهبر با علی اکبر ولایتی تأکید کرد: همین اختلاف سلیقه موجب شد تا اعضا نسبت به عزل آقای رهبر اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 29مرداد 97، کدمطلب: 798324، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
فرهاد رهبر دارای روحیه خاصی است. روی حرفش نباید حرف زده باشد. اصطلاحا یک کله است در کارها. با وجود قدرت و قوت کاری وی، این روحیه با روحیه آقای ولایتی که مدیران مدارا کننده و تابع را می پسندد، جور در نمی آید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
انتصاب دکتر رهبر از روز اول هم اشتباه بود. یا باید دکتر ولایتی می آمد یا دکتر رهبر؟
مثل این می ماند که قالیباف را به معاون اولی روحانی بگذارند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
همه چی پشت درایه بستست خسته شدیم دیگه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین