پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام از اختصاص 27میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل، تعمیر و تجهیز کتابخانه های این استان در سال جاری خبر داد.

شعارسال: مراد جلیلیان  افزود: از این مبلغ 20 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت 9کتابخانه اختصاص یافته که از سال 94 عملیات ساخت آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: ساخت این کتابخانه ها که در مناطق شهری و روستایی احداث شده اند بین 50 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این امسال هفت میلیارد ریال اعتبار نیز برای تعمیر و تجهیز 42 کتابخانه عمومی این استان اختصاص یافته است.

جلیلیان اظهار کرد: این اعتبار نیز صرف خرید تجهیزات کتابخانه های استان نظیر قفسه کتاب، میز، صندلی و غیره خواهد شد.

وی به طرح رف خوانی کتاب در کتابخانه های عمومی این استان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح تمامی کتابهای کتابخانه ها ساماندهی خواهند شد.

وی گفت: همچنین اکنون طرح وجین کتاب ها در این اداره کل در حال اجراست که در قالب آن کتاب های فرسوده از این مراکز خارج و همچنین کتاب های بدون مخاطب نیز در کتابخانه ها جابجا و به دیگر مراکز مطالعه منتقل می شوند.

26هزار ایلامی در 52کتابخانه عمومی و مشارکتی در استان ایلام عضویت دارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29مرداد1397 ، کدخبر: 83007655: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا خداروشکر که بعد از مدت ها پیگیری به این نتیجه رسیدن که باید بودجه اختصاص بدن بهش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین