پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۵۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
زمین‌لرزه‌ای با قدرت 5.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 2:43 بامداد امروز تازه‌آباد در استان کرمانشاه را لرزاند؛ شدت این زلزله به‌حدی بود که علاوه بر شهرهای اطراف، در سلیمانیه و بغداد در عراق نیز احساس شد.

شعار سال: زلزله بامداد امروز در تازه‌آباد در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داد و باعث ریزش کوه در مسیر ثلاث‌باباجانی به جوانرود شد.

مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تا ساعت 6:39 بامداد امروز، وقوع 30 پس‌لرزه در این منطقه را ثبت کرده است که بزرگ‌ترین پس‌لرزه به‌اندازه 4.1 ریشتر بوده است.‌

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: با تلاش مأموران راهداری، مسیر ثلاث‌باباجانی به جوانرود بازگشایی شده است و آب منطقه دالاهو نیز که براثر زلزله قطع‌شده، دوباره وصل‌شده است.

هوشنگ بازوند اضافه کرد: برق روستاهای ثلاث‌باباجانی هم در حال وصل‌شدن است و چند روستای باقی‌مانده نیز تا ساعات آینده به شبکه برق متصل خواهند شود.

حسن نوری، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از اعزام گروه‌های ارزیابی به منطقه خبر داد و اعلام کرد: بر اثر این زمین‌لرزه، تا ساعت 7 صبح امروز دو نفر کشته شده و 156 نفر دیگر مصدوم شدند.

شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر هم از اعزام 24 گروه امدادی به منطقه خبر داد و گفت: بیشترین تعداد مصدومان زلزله مربوط به منطقه ثلاث‌باباجانی بوده است.

افزایش تعداد مصدومان زلزله

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در خصوص آخرین آمار تعداد مصدومان زمین‌لرزه بامداد امروز در تازه‌آباد گفت: تا ساعت 8 صبح امروز، تعداد مصدومان به 241 تن افزایش‌یافته است اما خوشبختانه تعداد تلفات، همان دو نفر باقی‌مانده است.

نوری اضافه کرد: بالگردهای اورژانس هوایی در منطقه در حال گشت‌زنی هستند و ارزیابی هوایی منطقه همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، دو نفری که در زلزله جان خود را از دست دادند، یک آقای ۷۰ ساله در ثلاث‌باباجانی و یک خانم باردار در اسلام‌آباد غرب بودند که هر دو بر اثر حمله قلبی فوت شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 4 شهریور 97، کدمطلب: 428253، www.ana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا خدا نمیخواد دست از سر این سرزمین برداره؟ خداییش دیگه چی از کرمانشاهی هامون موند؟ کلا چند نفر هنوز زنده ان مگه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
چه ربطی به خدا داره اخه! اینا باید پیگیری باشن تا امار اسیب دیده هارو کمتر کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
کم مشکل داریم اینام روش
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
فک کنم این زلزله نمیخواد دست از سر کرمانشاه برداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین