پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من فکر نمی‌کنم که فضای مجلس به سمت طرح استیضاح رئیس‌جمهور پیش برود و احتمالاً در همین حد باقی خواهد ماند.

شعار سال: امروز (سه‌شنبه) حسن روحانی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس حاضر شد و به ارائه توضیحاتی در رابطه با سوال‌های مطرح شده و وضعیت کشور پرداخت. نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور به چهار سوال از پنج سوال، قانع نشدند. در این باره احمد توکلی نماینده ادوار مجلس به «اعتمادآنلاین» گفت: نمایندگان مردم قانع نشدند که دولت حداکثر تلاش خود را کرده یا سیاست‌های موفقی را به کار برده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: این رای مجلس باید این پیام را به دولت که هم در سیاست‌هایش دقت بیشتری را به کار ببندد و به انتقادها بیشتر توجه کند و هم اینکه دولت برای به کارگیری افراد تواناتر تلاش کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جا دارد نمایندگان سوال‌کننده همت کنند و به دولت کمک کنند تا در اصلاحات موفق شود.

احمد توکلی در پایان گفت: من فکر نمی‌کنم که فضای مجلس به سمت طرح استیضاح رئیس‌جمهور پیش برود و احتمالاً در همین حد باقی خواهد ماند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 6 شهریور 97، کدمطلب: 228979، www.etemaadonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
امیدواریم که نرن ولی چیزی امروز دیدیم واقعا حمله به شخص رییس جمهور بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
فعلا که به قول دوست عزیزمون رفتن بدم رفتن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین