پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۰۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
نماینده سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور گفت: سوالات باید به قوه قضاییه ارجاع شود اما ما بیشتر از ارجاع به دنبال اصلاح هستیم. هدف ما ارجاع سوالات به قوه قضاییه نیست بلکه انجام کار و تلاش جهت حل مشکلات است.

شعار سال: عبدالرضا مصری نماینده سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به نکاتی درباره پاسخ‌های رئیس‌جمهور و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های 4 سوال پرداخت و گفت: تشخیص درباره 4 سوال از رئیس‌جمهور بر عهده قاضی است.

مصری با انتقاد از اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار عنوان کرد: امروز شاهد تغییر رویه اساسی در مجلس بودیم. شاهد بودیم که سوال‌کنندگان در محتوای سوال صحبت کردند. ‌

این نماینده مجلس گفت: یک برنامه ریزی منسجمی از سوی سوال کنندگان انجام شده بود که با توجه به قانون اساسی می‌توان در قالب منظم و چارچوب‌های منطقی سوال از رئیس‌جمهور مطرح شود و افراد حرف همدیگر را بشنوند و در رای گیری نظر بدهند.

نماینده سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور گفت: فردا شروعی است برای اینکه به سمت و سوی 4 سوالی که نمایندگان قانع نشدند برویم و برنامه های دولت را ببینیم.همچنین لوایحی از طرف دولت برای حل مشکلات مطرح شده در سوال ها باید ارائه شود.

او درباره 4 سوالی که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع نشدند، گفت: سوالات باید به قوه قضاییه ارجاع شود اما ما بیشتر از ارجاع به دنبال اصلاح هستیم. هدف ما ارجاع سوالات به قوه قضاییه نیست بلکه انجام کار و تلاش جهت حل مشکلات است.

عبدالرضا مصری در پایان گفت: تصمیم درباه سوال از رئیس‌جمهور بر عهده قاضی است. او از طرفین سوال می کند و بر اساس آن قضاوت خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 6 شهریور 97، کدمطلب: 228984، www.etemaadonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
اینکه این ها میخوان برای اینده روحانی چه تصمیمی بگیرن قطعا یکی از بزرگترین مسئولیت های تاریخی جمهوری اسلامی هست! ولی انتظار میره که درک بیشتری رو نسبت به دولت از خودشون نشون بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
امیدوارم روحانی رو عزل نکنن که بدجوری ضرر میکنیم تو این شرایط امروز ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین