پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۲۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۸
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از توزیع بخش سوم سرانه مدارس از هفته آینده خبر داد.

شعارسال: علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت سرانه مدارس، اظهار کرد: کل اعتبارات سرانه مدارس در سال‌جاری ۲۴۰ میلیارد تومان است که تاکنون تخصیص ۳۵ درصد آن را گرفتیم.

وی ادامه داد: ۲ بخش از سرانه مدارس توزیع شده و در حال پیگیری از خزانه برای توزیع بخش سوم هستیم و امیدواریم از هفته آینده توزیع شود.

الهیار ترکمن درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان، گفت: قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان آبان ماه ادامه دارد اما بسته‌ای را برای مذاکره با بیمه‌ها آماده کردیم که به زودی جلساتی برگزار می‌شود و وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان در این ماه مشخص خواهد شد.

وی در خصوص بازگشت سختی کار به حکم فرهنگیان، گفت: ما یک هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی انجام دادیم و این کار نیازمند مجوز از شورای توسعه مدیریت است؛ مستندات آماده شده و در دستور کار شورای توسعه مدیریت است و به محض تصویب، پرداخت می‌شود‌.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970605001446 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
خداییش وزرای قبلی برای مدرسه ها چیکار میکردن که شما دنبال استیضاح وزیر این وزارت خونه هستین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین