پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
معاون سابق حقوقی رئیس جمهور گفت: مسئله مهم رقابت ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس و امانت اطلاعات مخزن ما است، اینکه آیا پایبند به حفظ امانت می‌ماند یا خیر؟ چون این شرکت فرانسوی برای کشور مقابل ما هم کار می‌کند.
شعارسال: الهام امین‌زاده درباره شکایت از توتال به خاطر خروج از توسعه فاز 11 پارس جنوبی اظهار داشت: شکایت از توتال به توافقات ابتدایی ما با این شرکت بر می‌گردد، باید مشخص شود که هر یک از طرفین چه تعهداتی داشته‌اند و جبران نقض تعهد چه بوده است.

وی افزود: در قرارداد به صراحت ذکر شده بود که اگر توتال از قرارداد خارج شده و پروژه را نیمه کاره رها کند باید یک شرکت معتبر هم‌وزن خود را جایگزین کند، فعلا هم سی.ان.پی.سی چین جایگزین توتال شده است.

معاون سابق حقوقی رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: در قرارداد پیش بینی شده توتال هیچگونه طلبی بابت اکتشاف و خرج‌هایی که در ایران کرده، نباید بگیرد و باید با شرکت جدید تسویه کند.

وی یادآور شد: فعلا توتال خرج کرده، اما مسئله مهم رقابت ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس و امانت اطلاعات مخزن ما است، اینکه آیا پایبند به حفظ امانت می‌ماند یا خیر؟ چون این شرکت فرانسوی برای کشور مقابل ما هم کار می‌کند.

امین زاده تاکید کرد: در این شرایط که توتال از ایران خارج شده مهم اسرار مخزنی و موارد برداشت است که در اختیار دارد و این تعهدی است که باید ملزم باشد که به آن پایبند بماند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 5 شهریور 1397 ، کدخبر: 657851 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
ا.ف75
این همه میدون دادن به چین برای بهتر شدن وضع داخل کشور به نظر من به صلاح نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
امیدوارم به مساله جبران نقض تعهد هرچه سریعتر رسیدگی بشه!
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین