پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
دور جدید گفتگوهای دوجانبه ایران و انگلیس امروز (شنبه) دهم شهریور در تهران برگزار می شود.
شعار سال : روابط عمومی وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد: دور جدید گفت‌وگوهای دوجانبه ایران و انگلیس روز شنبه با سفر آلیستر برت، معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا به تهران برگزار می‌شود.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان در این ارتباط آمده است: همکاری‌های اقتصادی دوجانبه در پی خروج آمریکا از برجام و نحوه تامین ساز و کارهای مالی و پولی بین دو کشور به رغم تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا، اصلی‌ترین محور این گفت‌وگوها است.

طرفین همچنین در خصوص آخرین تحولات منطقه به رایزنی و تبادل نظر خواهند پرداخت.

ریاست طرف ایرانی در این گفت‌وگوها را سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده دارد.

پیش‌تر حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توئیترخود اعلام کرد که معاون امور خاورمیانه وزارت امور خارجه انگلیس برای دیدار و گفت‌وگو با سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و دیگر مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، آلیستر برت پیش از سفر خود در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا زمانی که ایران به تعهدات خود در برجام عمل می‌کند، ما نیز به آن متعهد می‌مانیم زیرا معتقدیم این توافق بهترین راه برای حصول اطمینان از آینده‌ای امن و امان برای منطقه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب:3970610007 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ایران و انگلیس در مقایسه با امریکا میتونن منافع مشترک زیادتری داشته باشن و به نتیجه برسن
ا.ف۷۵
ناشناس
France
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
امیدوارم این گفتگوها نتیجه ای داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین