پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۲۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مشاور سازمان سنجش گفت: اسامی قبول شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ هفته آینده از طریق سایت سنجش اعلام می‌شود.

شعار سال: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی قبول شدگان آزمون کارشناسی ارشد نا پیوسته سال 97 هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵۴ هزار و ۳۸۳ نفر است.

وی بیان کرد: از تعداد ۵۷۵ هزار و شش داوطلب حاضر در جلسه آزمون، تعداد ۲۸۸ هزار و ۹۰ نفر زن و ۲۸۶ هزار و ۹۱۶ نفر مرد هستند. در واقع ۵۰.۱۰ درصد حاضرین در جلسه زن و ۴۹.۹۰ درصد مرد هستند.

وی افزود: از تعداد ۵۷۵ هزار و شش داوطلب در جلسه آزمون تعداد ۵۷۳ هزار و ۹۴۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۲۸۷ هزار و ۴۲۱ نفر زن و ۲۸۶ هزار و ۵۲۸ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر از میان داوطلبان حاضر ۹۹.۸۲ درصد مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۳۸ هزار و ۸۷۷ نفر در دو کدرشته امتحانی مجاز شده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 8 شهریور 97، کد مطلب: 6650077:www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین