پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
استاندار قزوین گفت: اولین منطقه ویژه اقتصادی استان در شهرستان تاکستان با پیگیری مسئولان و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی افزود: ایجاد منطقه اقتصادی به رونق کسب و کار، افزایش اشتغال و تولید بیشتر کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد:در منطقه ویژه اقتصادی شرایط ویژه ای حاکم خواهد شد که می توان به معافیت های مالیاتی و گمرکی ،سهولت صادرات و واردات کالا و آزادی ساخت و ساز در آن برای واحدهای صنعتی اشاره کرد.

استاندار گفت: تصویب این منطقه ویژه اقتصادی انگیزه ای بالایی را برای سرمایه گذاری در منطقه ایجاد خواهد کرد و سرمایه گذاران با رغبت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری وارد استان خواهند شد.

زاهدی یادآور شد:همچنین علاوه بر منطقه ویژه اقتصادی تاکستان، موضوع بندر خشک با جدیت در حال پیگیری است و مجوزهای اولیه آن دریافت شده است.

وی اضافه کرد:یک کمیته کاری نیز برای ایجاد بندر خشک با محوریت بخش خصوصی فعال شده است و به زودی استان دارای بندر خشک می شود.

شهرستان تاکستان با محوریت شهری به همین نام در 45 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب: 83020285، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
قزوین ظرفیت های بالقوه زیادی دارزه با توجه بهش میزه زمینه اشتغال فراهم کرد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین