پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
استاندار اردبیل گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها باید از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در بخش های مختلف تولیدی حمایت کنند.

شعار سال: در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری اردبیل افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل رونق گرفته و ضروری است مدیران زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند، اظهار داشت: باید سال به سال زمینه ایجاد فرصت های شغلی و توسعه اقتصادی در استان بهتر شود.

بهنامجو گفت: سیاست دولت ایجاد اشتغال برای جوانان بوده و بر این اساس در استان اردبیل نیز ایجاد حداقل 20 هزار شغل جدید در هر سال پیش بینی شده است.

وی درباره اشتغال روستایی هم اظهار داشت: برای اشتغال در روستاها دولت تسهیلات کم بهره به کارآفرینان روستایی در بخش های مختلف پرداخت می کند و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها اهتمام جدی در این ارتباط داشته باشند.

او بیان کرد: با راه اندازی پنجره واحد اشتغال روستایی تمام پرونده های متقاضیان بصورت آنلاین با حضور مدیران مربوطه بررسی و تصمیم گیری می شود تا کار پرداخت تسهیلات به سهولت انجام گیرد.

بهنامجو ادامه داد: در جلسه پنجره واحد اشتغال روستایی باید هم متقاضی طرح و هم بانک ها و ادارات مربوطه حضور داشته باشند تا تصمیم نهایی برای پرداخت تسهیلات گرفته شود.

وی گفت: برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی اعمال مشوق ها و رفع موانع سرمایه گذاری مورد توجه دولت قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کد مطلب: 748454، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
وقتی خودتون نمیتونیم اشتغال زای کنید حداقل واقعا حمایت کنید تا اشتغال زای بشه نه اینکه در حد حرف باشه فقط م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
سرمایه گذاری بخش خصوصی اکه حمایت بشه خیلی از مشکلات حل میشه تولیدات بیشتر میشه اشتغال زیاد میشهم .ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین