پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۸۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از ایجاد سه شهرک صنعتی مشترک مرزی در استان خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از ایجاد سه شهرک صنعتی مشترک مرزی در استان خبر داد.

علی عبدلی با اشاره هم مرزی استان با سه کشور خارجی و ظرفیت بالای استان در بخش فعالیت های اقتصادی مشترک مرزی اظهارداشت: این سه شهرک صنعتی مشترک با دو کشور عراق و ترکیه طی هماهنگی های بعمل آمده ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه این سه شهرک صنعتی مرزی مشترک در سرو، قطور و پیرانشهر ایجاد می شود عنوان کرد: ترکیه استقبال خوبی از این برای ایجاد این شهرک های صنعتی مشترک دارد که دو شهرک صنعتی با همکاری مشترک ایران و ترکیه ایجاد خواهد شد.

عبدلی همچنین از ایجاد هشت ناحیه صنعتی روستایی دراستان خبر داد اظهارداشت: امسال مکان یابی ایجاد این ناحیه های صنعتی روستایی انجام شده و مراحل اجرایی را طی می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴ شهرک و نواحی صنعتی در سطح آذربایجان غربی وجود دارد افزود: از این تعداد ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی شامل شش ناحیه و ۱۹ شهرک صنعتی فعال هستند.

عبدلی با بیان این که یک هزار ۹۴۹ واحد فعال در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی وجود دارد تصریح کرد: یک هزار و ۲۹۸ واحد به بهره برداری رسیده که ۶۰ درصد این واحدها در حال فعالیت هستند که بیش از ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: استفاده از فناوری های نوین، بهبود کیفیت محصولات تولیدی، افزایش مزیت رقابتی تولید کنندگان و استاندارد سازی واحدها و تولیدات از مهمترین عوامل توسعه صادرات و ورود به بازارهای بین المللی به شمار می رود که باید تولید کنندگان به این عوامل دقت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13شهریور 97، کدخبر: 4393542،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا با این کارها میتونیم در هر استانی که پتانسیلش رو داره نبوغ صنعتی خودمون رو افزایش بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
قدم های بزرگیه. امیدوارم در مورد این سه شهرک صنعتی به نتایج مطلوب برسند.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
افتتاح این شهر ک ها مهم نیست . مهم سرپا نگه داشتن اونهاست . متاسفانه خیلی از کارخونه و شهرک های صنعتی نیمه تعطیل و یا تعطیل هستند با این وضعیت افتتاح کمک چندانی نمیکنه. بلکه باید به داد اونهایی رسید که در حال ورشکسته شدن و جمع آوری هستند .م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین