پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۸۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: این نهاد خود را ملزم به تامین کتب مورد نیاز و مورد علاقه مردم می داند و در این مسیر تلاش جدی دارد.

شعارسال:مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: این نهاد خود را ملزم به تامین کتب مورد نیاز و مورد علاقه مردم می داند و در این مسیر تلاش جدی دارد.

سیدباقر میرعبداللهی، دوشنبه شب در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در باغ دولت آباد یزد برگزار شد، اظهار داشت: به برکت امام رضا (ع) و جشنواره ای که به نام این امام همام برگزار شده، شاهد کتابخوان شدن بسیاری از خانواده ها هستیم.

وی بیان کرد: بسیاری از علاقمندان به امام رضا (ع) و کرامات ایشان، به صورت فصلی و سالانه برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، به مطالعه منابع این مسابقه می پردازند.

میرعبداللهی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم علاقمند به مطالعه کتاب با محوریت ائمه اطهار (ع) هستند، عنوان کرد: نهاد کتابخانه های عمومی خود را ملزم به تهیه و تامین کتب مورد نیاز و مورد علاقه مردم می داند.

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور یادآور شد: اکنون در بیش از ۳ هزار کتابخانه عمومی در کل کشور به روی مردم باز است و مردم می توانند بدون پرداخت مبلغی، از کتاب های مورد علاقه خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) توجه ویژه ای به میراث مکتوب داشتند بنابراین ما نیز باید این مهم را مدنظر قرار دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13شهریور 97، کدخبر: 4393486،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
کاش تبلیغاتش هم از وظایف این نهاد بود شاید در اونصورت آمار مطالعه بالاتر میرفت...
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
اکثر کتابخونه ها مخصوصا شهرستان ها کتاب جدید نداره ونمیتونه نیاز مزدم تو این زمیسنه تامین کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین