پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۷۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت:‌ برای احداث پارک موزه بزرگ دفاع مقدس گیلان نیازمند مشارکت مسئولان،‌ مدیران دستگاه‌ها،‌ خیران و عموم مردم استان هستیم.

شعار سال: سرهنگ پاسدار عباس بایرامی اظهار داشت:‌ فاز مطالعاتی احداث پارک موزه بزرگ دفاع مقدس گیلان به اتمام رسیده است اما برای اجرای عملیات ساخت آن نیازمند مشارکت گسترده مسئولان،‌ مدیران دستگاه‌ها،‌ خیران و عموم مردم استان هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت:‌ تعمیق و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ متعالی دفاع مقدس در بین آحاد مردم به ویژه نسل‌های جوان،‌ به اجرای راهکارها و برنامه‌های متنوعی نیازمند است که احداث پارک موزه‌های بزرگ دفاع مقدس از جمله آن است.

بایرامی ضمن استمداد ویژه از نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار عنوان کرد:‌ پارک موزه‌های دفاع مقدس هم‌اکنون در بسیاری از استان‌های کشور احداث و یا در مراحل پایانی ساخت قرار دارند به همین علت از مسئولان استان گیلان نیز تقاضا داریم در این امر مبارک همراهی کنند.

وی ترویج فرهنگ بومی و ملی دفاع مقدس را از جمله اهداف ساخت پارک موزه گیلان دانست و ‌گفت:‌ پارک موزه‌های دفاع مقدس به‌عنوان یک نماد فرهنگی و اعتقادی دارای کاربردهای چند بعدی بسیاری هستند که به سبب دامنه وسیع خود، حوزه‌های متنوعی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد:‌ درگیر کردن آحاد مردم از نظر ذهنی و اندیشه‌ای،‌ آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس در کنار ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها از جمله برخی از کارکردهای‌ مثبت پارک موزه‌های دفاع مقدس است.

بایرامی ایجاد نمادهای واقعی فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان‌های مختلف گیلان را متذکر شد و افزود:‌ نصب بیلبورد،‌ جانمایی تابلوها‌ و تندیس‌ها با موضوع دفاع مقدس و اعلام برخی از مکان‌های اعزام نیروها به جبهه به عنوان یادمان‌های دفاع مقدس از جمله برخی از اهداف پیش‌رو هستند.

وی فعال‌سازی بیشتر محیط‌های دانش‌آموزی و دانشگاهی در حوزه نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد:‌ نشر فرهنگ متعالی و ارزشمند دفاع مقدس در جامعه،‌ به مشارکت علمی دو مجموعه تعیین کننده دانش‌آموزی و دانشگاهی نیازمند است.

‌بایرامی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دروسی تحت عنوان مفاهیم دفاع مقدس در محیط‌های دانش‌آموزی و دانشگاه‌ها تدریس می‌شود بیان داشت: ساماندهی و ترویج بیشتر این‌گونه اقدامات در مراکز علمی در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان قرار دارد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 شهریور 97، کد مطلب: 1821688، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
ا.ف75
با این اوضاعی که از لحاظ فرهنگی داره سرمون میاد نباید خودمون دامن بزنیم به دخالت فرهنگی بیگانه ها! باید دستگاه ها هرچی زودتر دست به کار شن برای احیای از دست رفته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
امیدوارم مشارکتها در زمینه ی جذب گردشگر و نشون دادن هرچه بیشتر سرمایه های ملی افزایش پیدا کنه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین